App: Human to Cat

Laatst las ik een artikel op HLN over een applicatie waarbij je met je kat zou kunnen praten. Het leek me heel onwaarschijnlijk dat het echt zou lukken, dus testte ik dit uit. Ook nieuwsgierig? Lees dan zeker verder!

Featured image

Of je me nu kent of niet, ik kan het niet onder stoelen of banken steken dat ik mijn kat doodgraag zie! Door vrienden wordt ze vaak een “Princess” genoemd. Enerzijds omdat ze zich ook zo gedraagt anderzijds omdat ik ze zo behandel. Ik heb er nooit bij stil gestaan of ik met mijn kat een gesprek zou willen voeren… Maar toen ik het artikel las werd ik wel heel erg nieuwsgierig…

Meteen ging ik naar Play Store en downloadde ik “Human to Cat”. Nog geen minuut later was de applicatie klaar voor gebruik! Bij het openen van Human to Cat kreeg ik meteen een waarschuwing die me toch wel ergens bang maakte. Ik dacht meteen aan Noor die heel erg pissig ging worden.

Featured image

Wanneer je de waarschuwing weg geklikt hebt, zou je dus een gesprek kunnen voeren met je beestje. Je hebt enkele afbeeldingen waar je op kan klikken en dat maakt dan (hoe kan het ook anders) een poezengeluid. Aangezien je niet echt weet op wat je klikt vond ik persoonlijk iets inspreken fijner. Als een dwaas ben ik voorzichtig lieve woordjes beginnen inspreken…

Featured image

Ik moet zeggen Noor (die op dat moment aan het slapen was) sprong direct recht en kwam naar me toegerend. Toen ik “Ik hou van je” insprak gaf ze me kopjes (iets wat ze normaal niet zo snel doet). Op alles wat ik zei kreeg ik een reactie van haar.

Of het nu echt werkt is voor mij een enorm groot vraagteken… Natuurlijk gaat een kat wanneer ze een andere “kat” hoort reageren en het kopjes geven kan natuurlijk een toeval zijn. Alleszins vond ik het een geweldig grappige applicatie om te gebruiken/testen. Het artikel dat ik las op HLN kan je hier lezen.

Zou jij wel eens willen praten met je kat? Wat zou je dan zeggen? 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

 

13 gedachtes over “App: Human to Cat

    • Ja hé! Ik heb ondertussen al vernomen van enkele vrienden dat elke kat er ook helemaal anders op reageert. Zo reageert mijn kat heel erg lief maar een vriendin haar kat heel agressief.

      Like

Geef een reactie

