P2: Romantic Dinner

Laatst bracht ik een bezoek aan CentrO, daar nam ik het donkerpaarse lakje van P2 mee. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan zeker verder!Featured image

Tijdens de zoektocht naar een ander lakje dat ik al in mijn bezit heb, vond ik de Romantic Dinner van P2. Heel erg benieuwd lakte ik 6 dagen geleden mijn nagels in het kleurtje. Het lakken op zich vond ik niet zo heel erg fijn… Het borsteltje is vrij dun en ik merkte gewoon dat het een vrij goedkoop lakje is. Voor een optimaal resultaat geef je je nagels het best twee laagjes.

Featured image

Ziehier het resultaat! Wel had ik het lakje iets lichter paars voorgesteld… Maar voor wie me ondertussen al een beetje begint te kennen: ik hou enorm van zulke donkere kleuren dus zo erg vind ik het uiteindelijk niet.

Featured image

6 Dagen later…
Er staat misschien op de verpakking “last forever” maar dat is wat tegengevallen… Nog geen dag heeft hij volledig gehouden! De toppen van men nagels waren meteen terug te zien. Raar genoeg bleef de rest wel 6 dagen zitten! Je ziet hier men linkerhand waar het misschien een klein beetje onduidelijk is, sorry daarvoor!

Of ik Romantic Dinner goed vond? Niet zo zeer… Ik ben helemaal gek van de kleur maar het lakje aanbrengen en de houdbaarheid vielen me dik tegen! Natuurlijk kan ik de houdbaarheid de volgende keer iets verlengen met een top coat! Het lakje kocht ik bij dm en kostte 1,75 euro.

Hebben jullie lakjes van P2? Wat is jullie favoriete lakje van het moment? 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

7 gedachtes over “P2: Romantic Dinner

  1. Eigenlijk zou je over elk lakje een topcoat moeten aanbrengen. Ik denk dat merken daar sowieso van uit gaan in hun stellingen over hoe lang een lakje blijft zitten! 🙂

    Like

Geef een reactie

