Esprit: 3 looks die je doen dromen naar lente/zomer

Esprit is een modemerk dat iedereen wel bekend in de oren klinkt. Het merk maakt al sinds 1968 kledij voor zowel mannen, vrouwen als kinderen en weet volgens mij maar al te goed waar ze mee bezig zijn. Om dat dit merk zoveel te bieden heeft besloot ik 3 looks te maken. Kijken jullie even mee? 
Esprit heeft niet alleen tal van winkels, maar ook een prachtige online mode-shop waar kledij, schoenen, accessoires en meer te vinden zijn. Ze hebben een groot aanbod en wat niet onbelangrijk is, is dat je bij Esprit zeker kan zijn van de kwaliteit. Ik zelf nam een kijkje op hun online mode-shop en vond al snel 3 looks die me doen hunkeren naar de lente/zomer.

Voor wie het elegant mag zijn.

Featured image

Soft jersey shirt: Voor de mensen die me kennen is het al lang geen geheim meer dat ik heel erg hou van zulke modellen. Ze zijn simpel maar je kan ze op vele kledingstukken combineren en staan daarbij heel classy! Deze Shirt is daarbij ook nog eens heel erg mooi afgewerkt met zilverkleurige metalen knoopjes. Deze shirt kost 29,99 euro.
Two-tone rok: Och, wat vind ik deze rok prachtig! Hij staat mooi en elegant. Ook hier zijn er tal van subtiele details zoals de twee sierbanden met knopjes. Deze prachtige rok kost 49,99 euro.
Effen shopper: Een grote tas staat niet alleen heel erg leuk, hij is ook nog eens handig! Ik vind deze tas echt geweldig, weer een item dat je op bijna alles kan dragen! En kijk toch eens naar die leuke vorm ;). Deze shopper kost 59,99 euro.
Leren high heels: Om deze elegante look af te maken mogen pumps zeker niet ontbreken. Zwarte leren pumps kan je bijna op alles dragen en maakt een look ook in één opslag volledig af. Deze schoenen kosten 69,99 euro.

Voor wie het comfortabel mag zijn.

Featured image

Casual / all day: En dat is zoals je zelf kan zien niet zomaar! Het ziet er gemakkelijk, comfortabel en toch netjes uit. Dit doet mij net nog iets meer smachten naar de zon! Deze jurk kost 69,99 euro.
Saddle bag: Een schoudertas is altijd handig! Deze schoudertas is ruim en zit vol met leuke details. Deze saddle Bag kost 49,99 euro.
Suède wedge booties: Deze eenvoudige enkellaarsjes vind ik leuk en nonchalant! Ideaal voor onder een stoer kleedje of onder een leuke spijkerbroek! Deze booties kostten 89,99 euro.

Voor wie het sportief mag zijn 

Featured image

Gestreepte longsleeve met kant: Dit oversized model vind ik persoonlijk heel erg mooi omdat je hierbij voor een nonchalante look kunt gaan. Maar door een ketting er bij toe te voegen, kan je een heel andere kant kunt inslaan. Deze gestreepte longsleeve kost 29,99 euro.
7/8-stretchjeans: Dit soort jeans kwamen we vorig jaar al tal van keren tegen in de winkels en ik ben zeer blij dat deze er nog even in blijven ;). Gemakkelijk te combineren en net iets anders dan een doorsnee lange jeans. Deze stretchjeans kost 49,99 euro.
Katoenen sneakers: Deze eenvoudige en casual schoenen zijn ideaal voor wanneer de zon wat meer van zich laat zien. Leuk aan deze sneakers vind ik dat ze sportief zijn maar ook niet ”te” sportief. Deze sneakers kostten 49,99 euro.

Zo, voor iedereen wat wils lijkt het me! Natuurlijk kan je alle kledij en meer terugvinden op de mode-shop van Esprit die je hier kan vinden.

Wat is jullie favoriete look? Bestellen jullie vaak kledij bij Esprit? 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin?

9 gedachtes over “Esprit: 3 looks die je doen dromen naar lente/zomer

Geef een reactie

