Makeup Revolution: Death By Chocolate

Death By Chocolate heeft zijn naam zeker en vast niet gestolen! De palette doet door zijn verpakking iedereen zin krijgen in een reep chocolade. Vandaag neem ik dit palette samen met jullie onder de loep. Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Featured image

Een lange tijd was dit palette heel erg moeilijk te verkrijgen, gelukkig voor ons is dat nu helemaal anders! Ikzelf kocht dit palette een hele tijd terug in Londen en vond het wel eens tijd worden om deze aan jullie te laten zien!

Featured image

Death By Chocolate heeft de uitstraling van een chocolade reep die aan de buitenkant half gesmolten is. Wanneer we de palette open doen, zien we keurige vakjes net zoals bij een chocolade reep! Een pluspunt vind ik de grote spiegel en dat elke oogschaduw een naam heeft. Wat opvalt is dat er twee vakjes wel een pak groter zijn als de rest. Deze zijn de highlighters, heel erg slim bedacht als je het mij vraagt!

Featured image

Hier zie je de White Light (je kan hem heel erg moeilijk zien), Don’t Let Go, Break Me Up, Consume Me, All Is Lost

Featured image

Lick Me, Fool’s Gold, One More Bar, Devour Me, Tear The Wrapper, Love You to Death

Featured image

Pray for Me, Dipped, Tease Me, Set Me Free, Bring Down Angels

Zoals je kunt zien, zit er veel pigment in de oogschaduwen en is het een vrij gevarieerd palette waar je heel veel looks uit kunt halen! Over looks gesproken, ik had er speciaal voor jullie eentje gemaakt maar ben er een foto van vergeten nemen! Ik kan wel zeggen dat het palette heel fijn en gemakkelijk is om mee te werken. De houdbaarheid is ook prima!

Voor mij is dit palette zeker en vast goedgekeurd. De kleuren staan mij enorm aan! Het is daarbij ook een uitstekend palette om mee te nemen op weekend of op reis! Het palette is verkrijgbaar bij Make-up Musthaves en kost daar 9,99 euro wat als je het mij vraagt een prima prijs voor zo’n palette! Goed nieuws voor de Belgen onder ons, Make-up Musthaves levert ook in België!

Wat vind jij van dit palette? Wat is jouw favoriete palette van het moment?  

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

17 gedachtes over “Makeup Revolution: Death By Chocolate

  1. Wat jammer dat ik deze palette nog nooit in België ben tegengekomen! Ik begin al te watertanden door alleen maar naar de verpakking te kijken en de inhoud ziet er ook geweldig uit. Voor mij moet oogschaduw steeds goed gepigmenteerd zijn en dat is hier duidelijk het geval. Wat ik een groot pluspunt vind is dat er matte kleuren en tinten met een shimmer bij zitten.

    Like

Geef een reactie

