Balea: Aqua Tuchmasker

We zijn allemaal zo vertrouwd met de smeerbare gezichtsmaskers dat we bijna zouden vergeten dat er ook nog andere maskers bestaan. In CentrO nam ik zo een ander masker mee. Benieuwd of zo’n ander masker ook beter is? Lees dan zeker verder!

Het is geen geheim dat iedereen het veel te druk heeft in zijn leven. Het is soms zo druk dat we ons zelf zouden vergeten! We weten allemaal hoe belangrijk het is om een moment van rust in te lassen. Een gezichtsmasker is daar ideaal voor! Het neemt niet zoveel tijd in beslag en toch kan je even voluit relaxen. We kennen allemaal de smeermaskers, ze zijn vrijwel overal te verkrijgen. We zouden haast vergeten dat er nog tal van andere maskers zijn. Toen ik in dm aan het rondsnuffelen was tussen de gezichtsmaskers vond ik “Aqua Tuchmaske” een masker van Balea. Een masker in de vorm van een doekje, die je gewoon op je gezicht moet leggen. Hoe gemakkelijk is dat? Maar is het ook beter dan de smeermaskers?
Featured imageBron

Verkwikkende ontspanning, frisheid en verwennerij: aqua doek masker geeft moe, uitgeput uitziende huid onmiddellijk een uitbarsting van frisheid. Door de speciale formule trekt de zorg actieven optimaal – Uw huid wordt merkbaar gehydrateerd – in slechts 10 minuten.

Physiogenyl® bevat sporenelementen natrium, magnesium, zink en mangaan, die het metabolisme van de huidcellen te stimuleren.
Zeewier extract zorgt voor intensieve hydratatie en geeft een fris gevoel.
Amandel en rozenbottel zaad olie, rijk aan onverzadigde vetzuren die de huid tegen uitdrogen te beschermen.

De Aqua doek masker is veganistisch.

Het gezichtsmasker aanbrengen is heel erg simpel, in de verpakking zit een vochtig doekje in de vorm van een (hoe raad je het ook) gezicht. Dat leg je op je gereinigd gezicht en dan is het 10 minuten puur genieten!

Wat hebben we gelachen toen ik een foto wou trekken… Een masker op hebben is nooit zo flatterend, maar dit gaat naar ons gevoel toch een klein stapje verder ;). Het masker voelt wel ongelooflijk goed en fris aan, het is echt genieten! Al snel werd het duidelijk dat het masker niet man-proof is. Het masker kwam al snel aan Glen’s baard los terwijl bij mij het masker steen vast bleef zitten.

Featured image
De 10 minuten vlogen voorbij, het was zo genieten dat we het masker nog ietsje langer op lieten. Het verwijderen is nog zo simpel, je neemt het van je gezicht en klaar! Er bleef nog een klein beetje product achter, deze hebben we gewoon op onze huid laten opdrogen. Hierna voelde onze gezichten zalig zacht aan.

Maar is het nu beter dan een smeermasker? 
Ik vind ze persoonlijk wel gelijkaardig… Het Balea masker is heel erg gemakkelijk in gebruik, je moet niet ”knoeien” en na het gebruik moet je het er gewoon afhalen. Ideaal als je niet veel tijd hebt. Ik vind het persoonlijk leuk als afwisseling.

Ik ben heel erg tevreden! Helaas zijn deze maskers enkel te koop in de dm-winkels die gelegen zijn in Duitsland. Het grootste nadeel vind ik dan ook dat de uitleg ook enkel en alleen in het Duits staat geschreven. Maar bij mijn volgende bezoek in Duitsland sla ik zeker een voorraad in!

Heb jij wel eens producten getest van Balea? Wat vind jij er van? 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin?

7 gedachtes over “Balea: Aqua Tuchmasker

  1. wauw dat is handig!! haha zo’n masker moet ik hebben… ik ben echt een ramp in een smeer masker… 😛 dus maar die foto van jou en Glen! 😛 haha ik ga toch over 2 maanden naar Duitsland dus ik neem geheid eentje mee om te proberen thuis!!

    Like

Geef een reactie

