Flormar: Supermatte Lipstick 208

Ik ben altijd zeer nieuwsgierig naar merken die voor mij nog onbekend zijn. Flormar is daar ééntje van. Mijn nieuwsgierigheid nam dan ook de lichte overhand toen ik één van hun winkels in CentrO tegen kwam. Ik moet zeggen ik heb me serieus ingehouden maar kon de SuperMatte Lipstick nr 208 niet laten liggen. Benieuwd wat ik van deze vind? Lees dan zeker verder!

Mijn liefde voor lipsticks is groter en groter aan het worden, helemaal wild wordt ik van donkere kleuren! Toen ik deze lipstick in men handen kreeg, was er dan ook geen twijfel mogelijk dat deze mee naar huis zou gaan.

Featured image

Misschien ligt het aan mij… Maar ik zou op het eerste zicht niet kunnen zeggen dat Flormar een budget merk is. Eerst en vooral vind ik zijn verpakking classy en vooral super handig. Maar de echte “wow” kwam toen ik deze lipstick testte op mijn hand. Hij is zo prachtig gepigmenteerd!

Featured image

In de auto op weg naar huis kon ik me al niet meer bedwingen, ik was zo nieuwsgierig! Op dat moment kreeg ik een klein beetje spijt dat ik maar één lipstick mee had… Vaak genoeg lees ik reviews over budget lipsticks die je dan om het uur zeker moet bijwerken. Ik had me dus wel voorbereid op zo’n lipstick. Het was dan ook een hele leuke verrassing toen dat helemaal niet zo bleek te zijn!

Featured image

Het is volgens mij wel duidelijk dat ik helemaal verkocht ben aan Flormar. In het vervolg neem ik zeker en vast meer mee dan één lipstick ;). Ik vind dat Flormar qua prijs/kwaliteit zeker een pluim verdiend. Deze lipstick kost normaal 4,95 euro maar er was op de hele winkel 50% korting dus betaalde ik maar 2,45 euro. Een koopje dus!

Wat vind jij van deze lipstick? Heb jij al eens kennis gemaakt met de producten van Flormar?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin?

21 gedachtes over “Flormar: Supermatte Lipstick 208

  1. Van Flormar heb ik nog niet eerder gehoord, maar de lipstick ziet er best fijn uit. De combinatie van goud in wit in de huls is echt prachtig. Jammer dat de kleur niet helemaal mat is, zoals in de naam wel vermeld wordt. De lipstick staat je goed.

    Like

Geef een reactie

