Music Of The Month: February

Februari is alweer bijna om. Ik heb deze maand bizar veel naar muziek geluisterd en vond het wel eens fijn om mijn favoriete nummers van februari op een rijtje te zetten, kijken jullie mee?

Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars

Och wat vind ik dit nummer geweldig! Toen ik en Glen een kleine vakantie namen richting Londen, hoorden we dit nummer echt overal! Maar wat heb ik het veel afgespeeld in februari! Het nummer maakt mij blij, energiek en het clipje kan ik ook wel appliceren. Ook doet het mij nog net iets meer verlangen naar de zomer.

Maroon 5 – Sugar

Vorige maand bracht Maroon 5 hun nieuwe nummer “Sugar” uit, ik heb dit zelf pas in februari ontdekt en vind het echt een geweldige plaat! Weer heeft het nummer me een blij en zomers gevoel. Het clipje vind ik ook echt geweldig. Men gaat onaangekondigd op huwelijken gaan optreden en dat zorgt natuurlijk voor veel verbazing maar vooral voor veel vreugde, hoe zou je zelf zijn? ๐Ÿ˜‰

Sia – Elastic Heart feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler

Ik kan mezelf wel een klein beetje beginnen zien als een fan van Sia. Ik kan haar muziek zeker appreciรซren en dat is niet anders bij haar nieuwe nummer “Elastic Heart”. Ook leuk dat het ondertussen zeer beroemde meisje terug gaat lopen met de hoofdrol in de video.

Meghan Trainor – Lips Are Movin

Als je op zoek bent naar jonge muziek die je de nodige energie en vreugde geeft kan ik Maghan Trainor en haar nummers zeker aanraden! Ik vond “All About That Bass” al een heel erg fijn nummer om naar te luisteren en bij dit nummer is dat niet anders!

Kelly Clarkson – Heartbeat Song

Ik heb altijd al gehouden van Kelly Clarkson, ik vind het zo’n krachtige vrouw en volgens mij brengt ze gewoon bijna altijd goede nummers uit. In februari kwam haar nieuw nummer uit “Heartbeat Song” en ja ik ben fan!

Zo dat waren de nummers die ik afgelopen maand helemaal plat geluisterd heb! Hopelijk zitten er ook nummers bij die jou kunnen bekoren, ik kijk in ieder geval uit naar wat maart qua muziek te bieden heeft voor ons. Mocht je dit soort artikels leuk vinden laat het mij dan zeker weten, dan doe ik dit zeker en vast vaker!

Wat zijn jouw meest beluisterde platen van de afgelopen maand?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

3 gedachtes over “Music Of The Month: February

  1. Ik vind Lips are movin van Meghan Trailer echt geweldig nummer โค …. De andere nummers die je op je blog hebt gezet is ook erg leuk!!! ๐Ÿ˜€ … Ik ben weg van het nummer Smile – Sheppard … lekker vrolijk!! ๐Ÿ˜€

    Like

  2. Op 3 maart zou het nieuwe album van Kelly Clarkson uitkomen heb ik gehoor! ๐Ÿ˜€
    Ik kan al niet wachten! Ik heb al haar albums en hopelijk staan er hier veel ร  la Heartbeat Song op want ik vind het echt een knaller! ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

