Spam je blog!

Featured image

Och, wat doet dit weer me verlangen naar de zomer! Om vandaag nog net ietsje leuker te maken, mogen jullie allemaal spammen! Leg even kort uit waarover je blog gaat en waarom we deze zeker moeten bezoeken. Maar neem gerust ook even de tijd om een andere blog te bekijken. Ik beloof elke blog onder de loep te nemen en hoop ook zo nieuwe blogs te ontdekken.

Liefs,

Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

13 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Ik heb zelf niet echt een blog, maar schrijf wel meermaals per week voor die van mijn beste vriendin Veronique. Je kan ons vinden op http://verodoesthis.blogspot.be
    Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als je een kijkje wil nemen, en nog leuker als je ons zou gaan volgen! 🙂

    We schrijven over erg uiteenlopende dingen, waar beauty en lifestyle de lichte overhand nemen. Maar we schrijven ook over ons eigen leven, films & muziek…

    Kortom, een erg gevarieerde blog die het bekijken waard is! 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk dat je dit doet! Ik ben een tijdje niet actief geweest op me blog met spijt. Ik probeer nu me kijkers terug te krijgen. Dus heey ik ben Yessica een 16 jarig meisje met een passie voor mode. Ik heb een blog genaamd fashion creatures en je kan die vinden op fashioncreatures.wordpress.com ik zie je daar!

    Like

  3. Superleuk! Ik ben een tijd terug begonnen met mijn blog maar heb besloten de draad weer op te pakken en zou het superleuk vinden als je een kijkje kwam nemen! Ook heb ik een Instagram account, waar je nieuwe updates en mooie foto’s tegen zult komen! Mijn blog gaat over alles wat met fashion, beauty en lifestyle te maken heeft, en er zullen ook persoonlijke onderwerpen en gerechten op komen! Eigenlijk alles wat ik leuk vind dus!

    Instagram: Beautifulyoubyfleur

    Liefs Fleur

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

