The Body Shop: Wild Argan Oil

Eén van mijn favoriete producten van The Body Shop is en blijft de geweldige bodyscrub van de Argan-lijn. Ik was dan ook heel erg blij toen ik bij een winactie van XWiesX enkele producten won van de Argan-lijn. Benieuwd welke producten ik won? Lees dan snel verder!

Featured image

In de box zaten de volgende producten uit de Argan-lijn:
– Body Butter
– Rough Scrub
– Solid Oil Lips
– Bubbeling Bath

Ook zat er nog een sponsje bij en een pinguïn voor in de douche of bad.

Body Butter

Wat is de geur van deze boter heerlijk! Deze Body Butter heeft een basis van shea boter en cacao boter. In vergelijking met de andere producten uit de Wild Argan lijn komt de geur hier een stuk minder naar voor en er zit ook minder arganolie in dan bij andere producten. De dikte van de boter vind ik zelf echt heerlijk. Hij heeft wel even de tijd nodig om in te werken maar de geur blijft lang hangen en men huid is nadien echt gevoed en zo zacht!

Featured image

Featured image

Rough Scrub 

Is echt één van mijn lievelings-scrubs! Ik heb zelf nog ééntje in mijn badkamer staan en vind het superfijn om eentje op voorraad te hebben! Wanneer je het potje open doet lijkt het net pudding  en daar ben ik echt zo’n fan van! De geur is heel erg sterk maar niet storend en hij scrubt gewoon geweldig!

Featured image

Solid Oil Lips

Van dit product was ik een beetje bang (geen idee waarom) maar na het testen bleek dit zeker niet nodig te zijn! Het is echt een balsem die even de tijd nodig heeft om in te trekken. Nadat hij is ingetrokken, voelen mijn lippen zacht en gevoed aan. De geur is hier ook zeker aanwezig maar vrij licht. Als ik dan echt een minpunt moet opnoemen, dan is het wel dat hij in een potje zit. Ik vind een stick namelijk iets gemakkelijker.

Featured image

Bubbeling Bath 

Aangezien ik geen bad heb zal ik deze jammer maar helaas later moeten uittesten. Ik schrijf er dan zeker en vast een artikel over!

De sponsjes of hoe je ze ook wilt noemen, vind ik echt het einde! Jammer dat de pinguïn al bijna in de kast mag maar ik zal deze volgend jaar zeker terug een plekje geven in de badkamer!

Featured image

Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt heb, ben ik super blij met deze gewonnen producten! Nogmaals dank aan Wies en bekijk zeker haar blog eens!

Wat is jouw lievelingslijn uit TBS? Heb jij reeds kennis gemaakt met de Argan-lijn?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin?

10 gedachtes over “The Body Shop: Wild Argan Oil

Geef een reactie

