DIY Valentijndrankje maken!

Voor wie er nog aan zou twijfelen, zaterdag 14 februari is het valentijn! Om wat in het thema te komen toon ik vandaag hoe je een verrukkelijk valentijndrankje kan maken. Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Featured image

Enkele weken terug, toen ik een juwelenavond hostte bij kennissen had ik het later op de avond over Gin. Ik lust het niet en snap niet wat mensen er lekker aan vinden. Omdat zij echte Gin-drinkers zijn met een kast vol verschillende Gin’s maakte ze mij er eentje. Heel erg voorzichtig nam ik een slok en WAAW, een week later kocht ik de fles zelf ;).

Beginnen bij het begin zal ik even zeggen wat je juist nodig hebt voor dit heerlijke drankje:
– Spring Gin Ladies Edition
– Ijsblokjes
– Granaatappel
– Fentimans Rose Limonade
– Groot glasFeatured image

Eerst pak je een glas naar keuze, ik koos hiervoor een wijnglas. In het glas doe je enkele ijsblokjes en voeg je 5 cl Spring Gin Ladies Edition toe ( ik gebruik altijd zo’n 3-4 cl, hangt af wat je zelf lekker vind).

Featured image

Hierna voeg je de Rose Limonade toe. Deze is trouwens op basis van rozenblaadjes die je er zeker in terug smaakt. Afwerken doe je met wat granaatappel. Ik heb deze gekocht bij Albert Hein en blijven jammer genoeg maar enkele dagen goed, dus heb ik het pakje ingevroren. Laatst zag ik ook dat je bij Albert Hein ook granaatappel uit de vriezer kunt nemen.

Featured image

Featured image

En klaar is het drankje! Ik ben eigenlijk niet zo’n alcohol drinker maar van dit drankje kan ik echt wel genieten. Vind het zo’n lekkere, romantische, zoete smaak hebben. Echt heerlijk dus.

Featured image

Featured image

Wil jij thuis ook mijn valentijn-drankje maken? Dan zet ik voor jou even de prijzen en afhaalpunten op een rijtje;
Bij Prik en Tik kocht ik de Spring Gin Ladies Edition (53,00 euro) en de Fentimans Rose Limonade, deze koste iets van een 2-3 euro voor een fles van 250 ml.
De granaatappel kocht ik zoals eerder gezegd bij Albert Hein en er was net een actie dat ik voor 2 bakjes 3,00 euro betaalde.

Ik weet dat dit niet zo’n goedkoop drankje is maar ik ben er zeker van dat we heel erg lang met deze fles gaan doen. Je kan ook in sommige tavernes het drankje bestellen. Ik hoorde dat dit al gauw 18,00 euro kost.

Drink jij graag Gin? Wat vind jij van dit drankje? Wat ga jij drinken op valentijn?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin

11 gedachtes over “DIY Valentijndrankje maken!

Geef een reactie

