Yves Rocher: Cranberry Cooling Effect Mask

Heel erg benieuwd was ik hoe de maskertjes van Yves Rocher waren… Bij een bezoek aan één van hun winkels nam ik dan ook een maskertje mee. Ik koos voor het Cranberry Cooling Effect Mask, benieuwd wat ik er van vond? Lees dan zeker verder!

Het maskertje van Yves Rocher zit in een kleine plastic tube waar 50 ml in zit. Het maskertje belooft je een stralende, frisse teint te geven en heeft een verkoelende werking. Het maskertje is daarbij ideaal voor wanneer je niet veel tijd hebt. Het moet namelijk maar 3 minuten op je gezicht! Het maskertje wordt overigens aanbevolen om 1 tot 2 maal per week te gebruiken.

 Featured image

Het masker zelf heeft een gel-achtig structuur. Heel erg fijn vind ik zelf! Het maskertje ruikt ongelooflijk lekker naar cranberry. Na een minuutje het maskertje op je gezicht te hebben voelde het al koud en fris op mijn huid aan, heel erg aangenaam moet ik zeggen. Het maskertje trekt snel in en droogt niet op je huid (we kennen allemaal het gevoel wanneer we een maskertje ophebben en na enkele minuten niet meer kunnen praten). Na het afwassen van het maskertje voelt mijn huid fris, schoon, gehydrateerd en zacht aan.

Featured image(Hier een foto wanneer ik het maskertje op heb)
Ik moet zeggen, ik vond het masker echt geweldig. Maar ik denk dat hij fijner om te gebruiken is in de zomermaanden aangezien dit dan echt voor een leuke verfrissing zorgt. Ik kocht het maskertje bij Yves Rocher en deze kost 5,90 euro. Ik zag op hun website dat Yves Rocher nog steeds heel veel kortingen geeft op hun producten. Ook op het maskertje die nu maar 2,95 euro kost.
Heb jij al eens een maskertje van Yves Rocher getest? Wat vond jij er van?
Liefs,
Evelien
6 gedachtes over “Yves Rocher: Cranberry Cooling Effect Mask

Geef een reactie

