Lush: I Love Juicy

Mooi en vooral gezond haar, een streefdoel dat iedereen wel heeft. Een hele tijd terug nam ik uit Lush ”I Love Juicy” mee en ik zal al verklappen… Hij heeft zijn naam niet gestolen! Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Featured image

Bron

I Love Juicy is een shampoo dat zelfs geen seconde nodig had om mijn hart te veroveren. De geur vind ik als eerste al geweldig! Hij ruikt heerlijk zoet naar fruit en hij doet me echt denken aan de zomer! Daarbij is het een shampoo voor vettig haar en door mijn haren meer te wassen als nodig heb ik deze wel. Resultaat, na enkele minuten stond ik aan de kassa met I Love Juicy enΒ hoe raad je het ook, de grootste pot die ik er kon vinden (500 g).

Featured image

Eens ik en Glen de shampoo al te goed uitgetest hadden, waren we echt heel erg tevreden met deze grote pot. Onze haren en hoofdhuid krijgen niet alleen een super goede poetsbeurt. Ook worden onze haren minder snel vettig en ligt mijn haar op de ene of andere manier veel beter (vind ikzelf).

Maar nu komt het deel waar ik het meest vrolijke van wordt: Een pot I Love Juicy van 500 g kost 23,35 euro. Valt dus erg goed mee, maar is ook niet de goedkoopste dat je kan verkrijgen… Wel… Ik en Glen kochten deze bus, eerlijk waar, midden augustus! Nu kan je denken ”och wat wassen jullie je haren weinig”… Neen hoor, bijna elke dag worden onze haren met I Love Juicy gewassen. Zeer zuinig dus! Als je haren nat genoeg zijn heb je maar een klein beetje zeep nodig om je haren helemaal in te zepen.

Featured image

Eerder vermeldde ik al dat ik het niet erg vind om een paar euro’s meer neer te tellen voor ”betere” producten. Maar dat ik er dan ook van verwacht dat deze zuinig werken of gewoon lang genoeg meegaan en I Love Juicy slaagt hier zeker in! Prijs is niet alleen belangrijk, de shampoo zelf staat bij mij echt op nummer 1 en ik ben er zeker van dat ik hem in de toekomst zeker nog een keer zal halen.

Heb jij al eens kennis gemaakt met een shampoo van Lush, wat vond jij er van? Wat is jouw lievelings-shampoo?

Liefs,
Evelien

13 gedachtes over “Lush: I Love Juicy

  1. Ik heb deze nog nooit geprobeerd. πŸ™‚ Momenteel gebruik ik de Bananenshampoo van The Body Shop! Die heb ik al erg vaak gehad aangezien hij ook fijn in werking is! En die geur… goddelijk! πŸ™‚

    Like

  2. Leuk artikel! Ik ben op dit moment ook een shampoo van Lush aan het uitproberen. De curly wurly. Ik vond de naam zo leuk πŸ™‚ hij ruikt ook heerlijk naar kokosnoot. Het enige nadeel is dat er echte stukjes kokosnooit inzitten en ik deze maar met veel moeite uit mijn haar gespoeld krijg. Dus ik gebruik hem eigenlijk enkel in het weekend, als ik wat langer onder mijn douche kan blijven staan πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

