Yves Rocher: Moisturizing hand cream

Hoewel het naar mijn gevoel stilletjes aan 30 graden mag worden, ligt er vandaag weer een mooi tapijt sneeuw. Aangezien het bij koud weer belangrijk is om je handen extra aandacht te geven, heb ik het vandaag over de Moisturizing hand cream van Yves Rocher. Benieuwd? Lees dan zeker verder
Deze handcrème komt uit de lijn ”Hand Beauty Care” die bestaat uit 5 verschillende producten om je handen optimaal te verzorgen. Ik moet toegeven ik smeer mijn handen echt heel erg weinig in omdat ik ze meestal te vettig vind.

Featured image

In deze crème zit o.a. kokosolie en zaadolie, hij zou langdurig moeten hydrateren en beschermen tegen invloeden van buitenaf. Aantrekkelijk aan deze crème is dat hij geheel natuurlijk is en vol zit met verzorgende ingrediënten, aantrekkelijk vind je niet?

Featured image

Featured image

Ik was vrijwel direct verkocht aan de substantie, hij is dik maar niet te dik. belangrijk voor mij is dat hij niet te vettig is en heel snel intrekt en ik moet zeggen daar scoort hij op. Hij smeert daarbij echt heerlijk uit en na het smeren voelen mijn handen lekker zacht aan. De geur kan ik moeilijk beschrijven je kan wel de kokos er in terugvinden verder is hij licht en aangenaam.

Ik ben echt heel erg tevreden met deze handcrème en zou hem zo weer kopen! Hij doet alles wat voor mij een handcrème moet doen en is daarbij in alle opzichten heel erg aangenaam. Deze handcrème is te koop bij Yves Rocher en kost 3,90 euro.

Welke handcrème gebruik jij?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Yves Rocher: Moisturizing hand cream

  1. Ik vind deze op zich wel fijn, maar ik ben geen fan van de geur. Kokos herken ik er absoluut niet in, ik vind hem eerder redelijk bloemig… 🙂
    En ik hou ook niet van vette handen, dus smeer ik enkel de bovenkant van mijn handen in, door de bovenkanten over elkaar heen te wrijven zeg maar! Daardoor ben ik wel veel meer handcrème gaan gebruiken. Bovendien is handcrème eigenlijk bedoelt voor de bovenkant van je handen en niet voor de binnenkant, heb ik eens ergens gelezen. 🙂

    Like

Geef een reactie

