Zooplus: Het beste voer voor je viervoeter, voor de laagste prijs!

Dat ik zielsveel van mijn twee huisdiertjes hou, is al lang geen geheim meer. Ik vind het belangrijk dat ze een goede verzorging krijgen en niet te vergeten kwaliteitsvolle brokjes krijgen. Vandaag heb ik het over de brokjes en waar ze je goedkoop kan krijgen. Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Toen we onze kat (Noor) gingen halen in de hoeve, hadden we alles al in huis gehaald wat ze nodig had. We kochten goedkope brokjes uit een winkel omdat we zoiets hadden van “eten is eten”. Bij de hoeve bleek dit al snel niet waar te zijn… In de meeste “goedkope” brokken zitten heel veel vetten en is het zout gehalte zeer hoog. Bij de duurdere brokken zoals die van Royal Canin is dit niet het geval en gaan de brokken er voor zorgen dat de haren van je huisdier zachter wordt en ik heb me laten vertellen dat je beestje zelf minder rap ziek zou worden!

Featured image

Toch besloten we onze goedkope zak even te testen… We hebben dit maar een 2 tal dagen gedaan omdat ons Noor er ook gewoonweg niet tegen kan. Al snel begon ze ziek te worden. Redenen voor ons genoeg om over te stappen naar Royal Canin. Toen we dan ook onze Golden Retriever, Oscar kochten was er geen twijfel mogelijk dat we ook voor hem brokken van Royal Canin kochten.

Featured image

Bron

Opzoek naar in welke winkel we deze brokken het goedkoopste konden verkrijgen, kwamen we een tijd geleden de site Zooplus tegemoet en ik moet zeggen, het verschil is om van je stoel te vallen! Zooplus is een online webshop, met een ruim aanbod voor je diertjes. Je kan er zowel eten, speeltjes, mandjes als kleding kopen! Maar wat belangrijker is, is het prijsverschil…

Featured image

Bron

Voor Noor kopen we altijd zakjes (Royal Canin voor kittens) van 4kg deze kostte altijd tussen de 35,00-41,00 euro bij Zooplus kost zo’n zak 26,90 euro! Wat een verschil! Voor Oscar kochten we altijd een grote zak van 14 kg, omdat hij ook meer eet. Deze zak was voor zowel een Golden Retriever als Labrador en koste een 65,00 euro, bij Zooplus betaal je 54,90 euro voor een zak die speciaal voor een Golden Retriever is. Weer een groot verschil als je het mij vraagt!

Hierbij betaal je geen verzendkosten als je aan 35,00 euro koopt en heb je al je gerei binnen de twee dagen. Ik spreek nu vooral over Royal Canin omdat ik er ook zo’n fan van ben, maar natuurlijk heb je ook nog een heleboel andere merken voor je viervoeter! Ik ben echt heel erg tevreden dat ik deze webshop heb leren kennen en kan daarbij ook niet anders doen als deze promoten, als extra krijg je ook soms nog eens een cadeautje voor je beestje erbij!

Wat geef jij je huisdier te eten? Vanwaar haal jij zen brokjes?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

2 gedachtes over “Zooplus: Het beste voer voor je viervoeter, voor de laagste prijs!

  1. wauw wat een prijs!!! 🙂 en zoo plus is dus echt een meevaller! 🙂 awww je hond is schattig ❤ …
    ik hou van golden retrievers ❤ Mijn ouders halen meestal ook van Royal Canin speciale brokjes voor gevoelige maag voor onze hond bij de dierenwinkel… 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

