M.A.C: Prep And Prime Lash

Lange wimpers hebben, een geschenk uit de hemel dat ik jammer genoeg niet heb. Natuurlijk kan je dan lange wimpers op doen… Maar daar ben ik persoonlijk geen fan van. In mijn zoektocht naar een manier om mijn wimpers iets langer te laten lijken kwam al snel bij  “Prep And Prime Lash” van MAC.

Ik heb Prep And Prime Lash al een hele tijd. Toch was er nog nooit in mij opgekomen om er een review over te schrijven. Tot ik een review las over de Lash Base Mascara van Essence bij Beautymodification die je hier kan lezen, reageerde ik er al snel over mijn ervaringen van de Prep And Prime en beloofde Anne er een review over te schrijven. Hier is hij dan!

Featured imageBron

Wanneer je Prep And Prime Lash gebruikt, lijken je wimpers niet alleen langer maar zou je mascara ook langer moeten meegaan. We nemen de proef op de som en vergelijken:

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Op de eerste foto heb ik enkel mascara op en kan je zien dat ik echt geen lange wimpers heb. Op de tweede foto zie je dat ik de Prep And Prime Lash op heb. Hij heeft een witte kleur en ik weet nog dat ik in het begin dacht: “Hopelijk zie je dit straks niet meer”. Op de derde en vierde foto heb ik bij de Prep And Prime Lash dezelfde mascara toegevoegd.

Conclusie: Ik ben (zeker nu ik eens kan vergelijken) zeer tevreden. Mijn wimpers tonen aanzienlijk groter aan! Prep And Prime is ook heel erg gemakkelijk aan te brengen en er zijn geen klonters te zien! Prep And Prime Lash is te koop bij Mac voor 16,50 euro.

Hebben jullie deze al eens uitgetest? Wat is jullie truc tegen korte wimpers?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

7 gedachtes over “M.A.C: Prep And Prime Lash

  1. wauw deze is echt fijn!!! Ik heb precies hetzelfde korte wimpers… en wil geen ‘hulpstukken’ gebruiken…
    Dan is deze Mascara erg fijn!! ik heb je bericht geliked. Kan ik altijd nog terug kijken…. 🙂
    Ik heb nu de mascara van Essence ( werkt overigens wel prima voor me korte wimpers… ) maar misschien is deze van Mac wel even wat beter 🙂 ..

    Like

Geef een reactie

