Persoonlijk: Een passie voor Fotografie

Al sinds een jonge leeftijd wou ik een spiegelreflex. Ik wou dolgraag fotograaf worden en koesterde deze droom jaren! Tot vorig jaar… Ik ging babysitten als nooit ervoor en spaarde deze centjes op voor een spiegelreflex. Dat was niet genoeg voor mij… Ik wou met mijn toestel kunnen werken dus besloot ik een jaar fotografie te volgen aan het volwasseneonderwijs.

Featured image

Jullie zullen het zeker niet zien aan men blog maar ik heb dus echt wel 3 certificaten behaald! Ik heb me nooit echt beziggehouden met het fotograferen van producten (alleen toen het echt moest). Ik voelde me altijd meer aangetrokken door mensen en straatfotografie. Ik stond er dan ook heel erg van te kijk hoe deze twee verschillen.

Featured image

Terwijl ik vorig jaar van Chiro, naar Metal-band, naar modeshow, naar bos ging, is het tijd maken om foto’s te gaan nemen stevig gedaald. Toch bekijk ik vorig jaar terug met een lach op men gezicht. Ik heb niet alleen men vriend erdoor leren kennen maar ook mezelf en mijn kijk op mensen.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Voor nu heeft de rest van mijn opleiding fotografie geen prioriteiten dus probeer ik me hier en daar wat bij te scholen online om mijn foto’s op “Veelien” naar het zelfde niveau te kunnen trekken. Meer foto’s van me kan je bekijken op mijn Facebook-pagina. Zo, dat was even kort en bondig weer wat nieuws over wat jullie nog niet wisten van me, hopelijk hebben jullie ervan genoten!

Wat is jullie passie?Β 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

9 gedachtes over “Persoonlijk: Een passie voor Fotografie

  1. Wat een prachtige foto’s zeg! Ik vond fotografie vroeger ook al erg leuk. Maar ik doe er nu veels te weinig mee. Natuurlijk maak ik foto’s voor mijn blog maar daar blijft het eigenlijk wat bij

    Like

  2. Ik vind echt dat je super mooie foto’s maakt! Ik heb fotograferen ook altijd al leuk gevonden. Heb net een nieuwe camera aangeschaft. Nog niet te meest geweldige uitgebreide beste camera maar dat hoeft ook nog niet. Wil eerst meer leren xx

    Like

    • Dankjewel! Och ik heb ook maar een D90… Je hebt echt geen mega-dure toestellen nodig om goede foto’s te maken… Het is vooral de lens die het hem doet en hoe je je toestel gebruikt…

      Like

Geef een reactie

