Sally Hansen: Spruce Up

Ik stel jullie heel erg graag voor aan dit groen, legerachtig lakje van Sally Hansen genaamd “Spruce up”. Toen ik deze zag liggen in een winkel in Londen was ik direct verkocht! Benieuwd naar dit lakje? Lees dan zeker verder!Featured image

Niet alleen de geweldige kleur sprak me meteen aan, ook het potje mag gezien worden! Sommige mensen zullen dit misschien wat bombastische vinden, maar ik vind het echt geweldig!

Featured image

Het aanbrengen van Spruce Up was echt een feest! Het borsteltje vind ikzelf zo geweldig en gemakkelijk om te lakken. Daarbij is de nagellak gemakkelijk legaal aan te brengen. Voor een optimaal resultaat besloot ik er nog een tweede keer over te gaan met het lakje. Het resultaat zie je hierboven.

Featured image

Moet je zien, deze foto werd 7 dagen later getrokken en je ziet amper verschil! De topjes zijn wat beschadigd en aan mijn rechterhand is hier en daar wat nagellak afgebrokkeld.

Het is volgens mij wel duidelijk dat ik heel erg blij ben met dit lakje. Ik hou ongelooflijk hard van de kleur, hij is gemakkelijk aan te brengen en blijft daarbij nog eens heel erg goed zitten. Wat wil je meer..? Ik kocht Spruce Up in Londen maar je kan ze ook gemakkelijk hier aankopen. Bij Bol.com vond ik het lakje voor 10,99 euro, iets duurder maar ik vind het hem zeker waard.

Wat is jullie favoriete lakje? Hebben jullie al eens een lakje getest van Sally Hansen, zo ja wat vonden jullie er van?Β 
Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Sally Hansen: Spruce Up

  1. Wauw, ik hou echt van zulke kleuren, hier ga ik zeker eens naar kijken!
    ps. Is die eerste foto ook van jou, het contrast tussen de rest van de foto’s is namelijk nogal groot en daarom is het misschien netjes om er de link bij te zetten als ‘ie van iemand anders is? πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

