DR Van Der Hoog: Healing Honey Peel Off Masker

Een paar weken geleden probeerde ik voor het eerst een DR Van Der Hoog masker uit. Jullie konden lezen dat ik helemaal niet tevreden was over het chocolade masker. Mits er toch wel enkele positieve reacties waren over de DR Van Der Hoog maskers, probeerde ik het gewoon opnieuw! Benieuwd of het deze keer me wel overtuigd heeft? Lees dan zeker verder!

Bij een bezoek aan de Kruitvat nam ik 2 verschillende maskertjes van DR Van Der Hoog mee naar huis. Eéntje daarvan is het “Healing Honey Peel off masker”. Dit masker zouden poriën verfijnen en een grondige reiniging geven.

Featured image

Featured image

Op de verpakking: Wees eens zoet voor je huid! Verwen je huid daarom met dit weldadige Healing Honey peel-off masker, dat vol zit met al het goede van honing. Het geeft je huid een diepgaande reiniging waarbij alle dode huidcellen en onzuiverheden worden verwijderd. Direct na het verwijderen van het masker is je huid stralend schoon en zijn de poriën zichtbaar verfijnd je bent er weer helemaal “bij”!

Met enige “schrik” wreven ik en mijn vriend het masker op ons gezicht. Weer moesten onze neuzen en huid terug even wennen aan het masker. Gelukkig ging dit heel erg snel voorbij en kon het genieten nu echt beginnen! Het masker is zoals je kunt zien, kleurloos. Door de honing die er in zit gaat je gezicht helemaal blinken, alsof je een ganse dag in de sportschool hebt vertoeft! Leuk aan dit masker is dat je het een 10 tot 20 tal minuten op je gezicht kan laten en het masker er vervolgens gewoon af kan trekken.

Featured image

20 minuten later konden we onszelf amper nog bedwingen om het masker af te trekken, zo benieuwd waren we! Het masker ging vrij gemakkelijk en pijnloos van het gezicht af. Enkele restjes kon je daarna met lauw-warm water afspoelen en klaar! Trouwens, ik moest echt een foto trekken van het masker. Ik weet niet of ik dit grappig,vies of creapy moet vinden ;).

Featured image

Over naar het resultaat, beide gezichten voelden zacht maar droog aan. De poriën zijn verbazingwekkend, echt zichtbaar verfijnd.

Mijn kijk op de DR Van Der Hoog maskers is door dit masker zeker veranderd! Zowel ik als Glen zijn heel erg tevreden. Het masker kocht ik in Kruidvat en koste 2,19 euro/stuk.

Hebben jullie het Healing Honey Peel Off Masker al eens uitgetest? Wat is jullie favoriete masker aller tijden?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

17 gedachtes over “DR Van Der Hoog: Healing Honey Peel Off Masker

    • Kan ik wel inkomen, het eerste masker dat ik testte was een hel! Ik ben ook van mening dat er zeker andere maskers zijn die veel beter zijn! Nog nooit van gehoord, maar ga zeker eens een kijkje nemen!

      Like

  1. Hahahha die laatste foto! Dat is mij echt nog nooit gelukt.
    Mede omdat ik wel echt te ongeduldig ben en dingen er af wil trekken..
    Deze heb ik nog nooit geprobeerd dus misschien deze even een kans geven hihi

    Like

Geef een reactie

