Makeup Revolution: Ultra Blush Palette Sugar and Spice

Zoals jullie inmiddels misschien al weten heb ik een grote liefde voor blushes. Meer dan geweldig vind ik het om deze af te wisselen en nieuwe kleuren uit te testen. Toen ik het blush palette van Makeup Revolution zag was ik in no time verkocht!

Featured image

De verpakking van het palette is zoals we gewent zijn van Makeup Revolution, zeer simpel. Er zijn 3 verschillende blush-palettes beschikbaar maar “Sugar and Spice” stak er voor mij toch met kop en schouder bovenuit! Hij leek me meteen veelzijdig en vele kleuren stonden me meteen aan.

Featured image

Dit is het palette. Er zitten acht blushes in waarvan er twee ook gebruikt kunnen worden als highlighters. Super handig vind ik dit! Wanneer je dit palette dan meeneemt op weekend of op reis heb je gewoon alles bij de hand! Nog zo leuk vind ik de kleuren, er zitten zowel warm bruine tinten in als vele roze tinten waarvan eentje me doet denken aan de wangen van popjes.

Featured image

Nog zo verbaast was ik toen swatches aan het maken was, de kleuren hebben elk op zich zo’n mooi pigment! Al is het op de bovenstaande foto misschien wat onduidelijker of moet ik in het vervolg gewoon swatches maken voor jullie op men arm (laat dit gerust maar weten wat jullie beter vinden). In ieder geval, ik was echt helemaal overdonderd!

En als ik dan nog niet helemaal overtuigd was, was ik dat wel in de badkamer toen ik één van de blushes aan het uittesten was. Ze zijn zo gemakkelijk aan te brengen en uit te blenden! Heerlijk! Je zou bijna vergeten dat het palette maar 8 euro(!!) kost. Ja! 8 euro! als we even rekenen betaal je dus 1 euro per blush! Heel erg veel complimenten van me aan Makeup Revolution dus. Wat kan ik nog meer zeggen… Het is zo duidelijk als het is, ik ben overenthousiast!

Wat vinden jullie van dit palette? Hebben jullie al iets gekocht van Makeup Revolution, zoja welke raad jij aan?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

8 gedachtes over “Makeup Revolution: Ultra Blush Palette Sugar and Spice

  1. Wauw, wat een schitterend pallet! Ik heb op dit moment maar 1 blush, dit zou zo handig zijn! Ik ga er naar kijken! 🙂
    tip: Heb je de swatches nu op een papiertje gemaakt? Volgende keer misschien op je arm doen? Kleuren kunnen er heel anders uitzien op bv. papier of je arm! 😉

    Like

Geef een reactie

