Spam je blog

Featured image

In mijn vrije tijd neem ik regelmatig mijn computer bij de hand opzoek naar leuke blogs die voor mij onbekend zijn. Dus, heb jij een leuke blog die het bekijken zeker waard is? Aarzel dan zeker niet om deze hieronder te spammen!

Leg even kort uit waarover hij gaat en waarom we hem moeten bezoeken. Vergeet hierbij zeker geen link in te vermelden van je blog. Ik beloof dat ik één van deze dagen zeker de tijd zal nemen om jullie blog te bekijken!

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

13 gedachtes over “Spam je blog

  1. Ik heb zelf niet echt een blog, maar schrijf wel meermaals per week voor die van mijn beste vriendin Veronique. Je kan ons vinden op http://verodoesthis.blogspot.b
    Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als je een kijkje wil nemen, en nog leuker als je ons zou gaan volgen! 🙂

    We schrijven over erg uiteenlopende dingen, waar beauty en lifestyle de lichte overhand nemen. Maar we schrijven ook over ons eigen leven, films & muziek…

    Kortom, een erg gevarieerde blog die het bekijken waard is! 😉

    Like

  2. Kom ik voor het eerst op je blog en mag ik gelijk mezelf aan je voorstellen. Luxe!

    Ik ben Sophie en ik blog op http://www.demooistesteraandehemel.wordpress.com. Met mijn blog zet ik je op de voorste rij bij mijn ‘happy moments’ en sleur ik jullie ook mee door mijn diepe dalen. Naast het persoonlijke deel vind ik het ook heel leuk om lijstjes te delen! Lees je graag persoonlijke blogs en houd jij ook zoveel van lijstjes, dan zou ik zeker even een kijkje nemen! Tot snel!

    Liefs, Sophie

    Like

Geef een reactie

