Persoonlijk: Ziekjes

Zoals jullie misschien wel merkten, heerste de laatste dagen enige stilte op Veelien. Een uitleg verschuldigd aan mijn lieve lezers deel ik jullie vandaag “graag” mee dat ik zeker en vast het bloggen niet beu ben! Maar dat ik de laatste dagen gewoon ziekjes in mijn zetel vertoef, met zelfs te weinig energie om reviews te schrijven.

Dus bij deze men verontschuldigingen voor de stilte! Ik hoop dat ik snel terug beter ben en probeer vanaf morgen terug artikels online te plaatsen.

Featured image

Ik hoop dat jullie het begrijpen!

Liefs,
Evelien

6 gedachtes over “Persoonlijk: Ziekjes

Geef een reactie

