Topshop: Matte Nails Red

Eerder kon je lezen in mijn shoplog van Londen dat ik een lakje van Topshop kocht. Nieuwsgierig dat ik was lakte ik meteen mijn nagels in het mat-rode kleurtje van Topshop. Benieuwd hoe dit beviel? Lees dan zeker verder!

Featured image

Ik was nu toch al een tijdje heel erg benieuwd geworden naar matte nagellak. Toen ik in Topshop per toeval hun collectie aan matte nagellakjes vond, nam ik hem direct mee!

Het lakje aanbrengen is vrij gemakkelijk. Waar ik persoonlijk minder fan van ben is de kwast. Hij is minder stevig dan ik gewoon ben. Eens gelakt moest ik toch even wennen aan het feit dat het lakje mat is… Natuurlijk wist ik dit maar het is toch even wennen. Gelukkig geraakte ik al snel gewend aan het matte lakje! De kleur had ik persoonlijk een paar tinten donkerder geschat.

Featured image

7 dagen later ben ik best tevreden met het resultaat. Het is aan bepaalde nagels van me geen zicht meer en je ziet dat het tijd is om hem er af te doen. Maar 7 dagen is ook wel vrij lang! Op mijn linker hand die ik laat zien, zie je dat er nog enkele nagels heel erg mooi zijn gebleven en dat ik duidelijk rechtshandig ben 😉 .

Featured image

Het lakje zie ik zeker als een aanwinst voor mijn collectie aan nagellak die stilletjes aan toch flink aan het groeien is! De matte kleur heeft me ook helemaal kunnen overtuigen, ik ben er zeker fan van!

Hebben jullie al eens een mat lakje uitgetest? Wat zijn jullie bevindingen? 

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

8 gedachtes over “Topshop: Matte Nails Red

Geef een reactie

