Liz Earle: Gentle Face Exfoliator (gezichttschrub)

Als je mij al even volgt, weet je dat ik het enorm belangrijk vind om te scrubben. In Londen kocht ik een nieuwe gezichtsscrub van “Liz Earle” genaamd Gentle Face Exfoliator. Benieuwd wat mijn bevindingen zijn? Lees dan zeker verder!

Liz Earle

Liz Earle is een merk dat vooral zijn naam gemaakt heeft met zijn skincare producten. Op hun website vind je dan ook een ruim aanbod aan reiniging en verzorgingsproducten. Buiten dat hebben ze nog een rijk aanbod aan make-up, parfum, douche gels en body lotions. Hun doel is om producten te maken die voor elk huidtype goed zijn. Wat in hun producten zit is van kwaliteit en wordt niet getest op dieren.

Gentle Face Exfoliator

Featured image

Eerst en vooral moet ik zeggen dat ik een grote fan ben van de verpakking. Ik heb geen idee waarom, ik vind hem simpel en mooi. Alles wat je zou moeten weten staat er ook langs de achterkant op. Heel erg handig vond ik meteen het pompje op de bus. Heel erg fijn vind ik aan pompjes dat je vrijwel direct doorhebt hoeveel product jij juist nodig hebt. Buiten dat vind ik het ook gemakkelijk.

Featured image

Op naar het product. Het iszoals jullie kunnen zien een vrij stevige crème. Op de verpakking staat dat er eucalyptus, cacaoboter en fijne jojoba kralen in zitten. Vanaf dat de crème in contact komt met water veranderd de stevige crème naar een soort van witte melk. Ik moet zeggen dat ik dat wel heel fijn vond. De scrub is heel erg fijn, zo fijn dat je amper voelt dat je een scrub aan het gebruiken bent. Maar door dat deze zo fijn zijn kan je gemakkelijk overal bij (zie neushoeken).

Featured image

Van de geur ben ik helemaal gek! Als ik hem gebruik moet ik telkens denken aan wanneer ik een sauna binnen kom… Eucalyptus komt vooral naar voor en dat zorgde er ook voor dat men neus bij het gebruiken van de scrub helemaal open kwam te staan.

Na de scrub goed ingewreven te hebben en deze met lauw-warm water van men gezicht afgespoeld had, voelde mijn gezicht ongelooflijk zacht aan maar ook gevoed en gereinigd.

In de eerste plaats ben ik verbaast. Ik had eerlijk waar niet verwacht dat de scrub zo goed ging zijn. De geur staat me enorm aan. Het pompje… Ik kan hier eigenlijk niet slechts opmerken en ben meer dan tevreden met deze nieuwe aankoop! Fijn is ook dat je op hun website producten kan bestellen en hoewel het niet meteen te vinden is, JAWEL ons klein Belgenlandje kan ook bestellen (joepie!). Ik kocht deze 70ml fles met pomp voor 19,00 euro in Boots, dit product is ook verkrijgbaar in kleinere tubes.

Waren jullie al bekend met het merk Liz Earle? Welke gezichtsscrub gebruiken jullie momenteel?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Liz Earle: Gentle Face Exfoliator (gezichttschrub)

Geef een reactie

