Makeup Revolution: Redemption Palette Romantic Smoked

Revolution heeft al vele meisjesharten veroverd. Niet alleen blijken hun producten super te zijn, ze zijn ook nog eens zeer goedkoop. Nieuwsgierig zoals ik ben nam ik de Redemption Palette Romantic Smoked van Revolution mee vanuit Londen. Benieuwd wat ik er van vind? Blijf dan zeker verder lezen!

Featured image

Makeup Revolution staat bekend als een prachtig budgetmerk uit Engeland met zijn vele dupes van goede kwaliteit maar ze hebben ook prachtige producten die op zichzelf staan zoals deze palette.

Featured image

Voor de verpakking moet je Makeup Revolution niet kopen, hij ziet er vrij saai uit en je krijgt geen vele extra’s die je bij de duurdere producten wel krijgt. Persoonlijk verwacht ik dit ook niet en vind dit verre van erg omdat dit palette ook niet zo duur is.

Featured image

Als we een kijk nemen naar de kleuren zien we 12 prachtige en vooral warme kleuren waarvan 6 shimmer’s en 6 matte kleuren zijn. Ikzelf vind dit wel een leuke verdeling, het is een palette waar je vele kanten mee uit kan. Dat vind ik altijd wel belangrijk! Wat ik best wel jammer vind is dat de kleuren geen naam hebben…

Featured image

Zoals je kan zien hebben zowel de shimmer kleuren als de matte kleuren een erg goede pigmentatie. Sorry ik weet dat de eerste kleur niet al te best zichtbaar is (wit op wit).

Het palette van Revolution heeft mij helemaal kunnen overtuigen! Niet alleen zijn de kleuren prachtig en goed gepigmenteerd, ook zijn ze heel gemakkelijk uit te belenden en aan te brengen. Een feest in de badkamer dus ;). Aan de prijs moet je ook zeker niet twijfelen, dit mooi gevulde palette kost 4,00 pond. Omgerekend naar euro is dat 5,17 euro. Makeup Revolution is vooral te koop in Londen maar via hun webshop kan je ook jouw palette bemachtigen.

Wat zijn jullie ervaringen met Makeup Revolution? Wat is jullie favoriete palette?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op bloglovin?

10 gedachtes over “Makeup Revolution: Redemption Palette Romantic Smoked

Plaats een reactie