Wishlist: London

Elke keer als ik een bezoekje breng aan een ander land, probeer ik zoveel mogelijk merken te strikken die ik nog niet heb uitgetest. Deze keer zal het niet anders zijn! Toen we besloten om onze kleine vakantie te vertoeven in Londen, dacht ik (raar maar waar 😉 ) dan ook plots aan shoppen!

Featured image

Ik heb al zoveel goede dingen gehoord over de Revolution palettes, dat ik er heel erg benieuwd naar geworden ben!

Featured image

Soap&Glory staat al een hele poos op mijn wishlist. Ondanks dat ik al vaak voor hun producten gestaan heb nam ik (raar genoeg) nooit iets mee, hopelijk breng ik hier snel verandering in!

Featured image

Een verslaving of niet..? Ik hou gewoon van borstels, onlangs kocht ik mijn eerste Real Techniques aan en ik ben hier zo tevreden over dat ik zeker nog eens een kijkje wil nemen.

Ik weet het, mijn lijstje is niet zo heel erg groot en mensen die me kennen zal het hun verrassen! Het is mijn eerste keer in Londen en hoewel ik veel heb opgezocht weet ik nog altijd niet wat ik kan/mag verwachten. Waar ik wel zeker van ben is mijn bezoek aan Boots. Het is een enorme winkel vol met merken als Sleek, Barry M en Real Techinques. Die kan ik toch niet missen?! Binnen elke dagen krijgen jullie uiteraard een volledige update van mijn nieuwe aankopen!

Wat staat er op jullie Wishlist?
Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Wishlist: London

  1. Make Up Revolution is zo fijn! En I Heart Make Up ook! Beide merken vind je bij Superdrug in Londen! (Bij de grote Primark op Oxford Street liggen beide winkels daar tegenover). Have fun in Londen! X

    Like

Geef een reactie

