London, here I come!

Om onszelf eens wat rust te geven, na een prachtig maar ook heel erg druk jaar, besloten we om een klein reisje naar Londen te plannen. Niet alleen zullen de 4 dagen in teken staan van genot en rust, ook zal er heel veel afgefeest worden want vandaag zijn wij namelijk 1 jaar dolgelukkig en niet te vergeten verliefd samen!

Featured image

Al weken bereid ik mezelf hierop voor en dan wel heel gericht op ons huisje en natuurlijk (hoe kan het ook anders) mijn twee lieve huisdiertjes. Gelukkig gaan zei ook op “vakantie” bij de grootouders van Glen, al vertrouw ik ze volledig, toch laat ik ze achter met een bang hartje. Ik heb zelf een hele handleiding samengesteld waarin alles over onze diertjes staat en mezelf kennende ga ik veel te veel bellen om te vragen hoe het met ze is 😉 .

Natuurlijk heb ik al wat artikelen op voorhand geschreven voor jullie. Deze zullen elke dag online komen om 08:30 uur en zal ik bij mijn terugkomst in geuren en kleuren (met hopelijk heel veel foto’s) vertellen wat we allemaal gedaan hebben en niet te vergeten wat ik allemaal gekocht heb! Ik ga zeker proberen om elke avond op jullie reacties te reageren.

Zijn jullie al naar Londen geweest? Wat mag ik zeker niet vergeten bezoeken/kopen/…?

Liefs,
Evelien

17 gedachtes over “London, here I come!

Geef een reactie

