M.A.C: Mineralize Moisture Foundation

Heel erg lang heb ik alleen maar BB crème gebruikt. Toen ik me meer ging interesseren in make-up vond ik zo’n BB crème toch niet alles en ging ik naar een M.A.C winkel waar me de Mineralize Moisture Foundation werd aangeboden.

Ik weet nog goed hoe de verkoopster me voordeed hoe ik de Foundation moest aanbrengen en hoe versteld ik in de spiegel keek met de ene helft foundation de andere mijn vertrouwde BB crème. Ik was eerlijk gezegd lichtelijk beschaamd dat ik zo lang met de BB crème over straat liep en heb hem thuis ook direct de vuilbak in gegooid. Nu zijn we een hele poos later en gebruik ik de Mineralize Moisture Foundation van M.A.C nog altijd met heel veel plezier!

Featured image

M.A.C Mineralize Moisture SPF 15 Foundation in een foundation die nu toch al even op de markt is. ‘Moisture’ Verklapt al veel! Hij zou vochtig en niet dik moeten zijn.Ideaal dus voor een huid die niet veel dekking nodig heeft. MAC Mineralize Moisture Foundation is te vinden in maar liefst 23 kleuren! Ikzelf kreeg de kleur NC25 toegewezen.

M.A.C omschrijft zijn Foundation als volgt: “Een combinatie van poeders creëert een optisch vervagend effect dat onvolmaaktheden en fijne lijntjes virtueel vermindert zodat de huid er egaler uitziet. De lichtreflecterende, naturel satijnen finish geeft de huid een gelijkmatige en frisse aanblik, alsof ze van binnenuit straalt. De perfecte finishing touch is de SPF 15 die bescherming biedt tegen de zon. Bevat ons 77-Mineralen Complex, Shea Boter en Vitamine E.”
Featured imageFeatured image

 

Hier zie je een foto van mij zonder en met de Foundation. Bij mij gaat deze Foundation heel erg goed! Ik wil nog steeds een natuurlijke look behouden en deze Foundation zorgt ervoor dat dit kan! Hij blijft ook heel lang zitten. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat het een long-lasting foundation is!

Ik ben heel erg tevreden met deze Foundation, toch zijn er enkele minpunten; Persoonlijk vind ik dat de Foundation gemakkelijk/snel gaat blinken (om dit tegen te gaan gebruik ik de Blot Powder van MAC) en dan is er nog de prijs. De Mineralize Moisture Foundation is niet goedkoop, voor 30 ml betaal je al gauw 34,00 euro.

Het is vrijwel duidelijk dat ik een fan ben van deze Foundation. Ik neem er de prijs bij MAC “graag” bij… Ik weet dat wanneer ik naar mijn favoriete MAC winkel ga, dat ik ook oprecht geholpen wordt en dat ik gerust vragen/opmerkingen mag geven. Dat stelt mij een pak geruster.

Wat is jullie favoriete Foundation? Wat is jullie favoriete product van MAC?

Liefs,
Evelien

10 gedachtes over “M.A.C: Mineralize Moisture Foundation

Geef een reactie

