Urban Decay: Naked 2

Voor kerst kreeg ik van mijn vriend het geweldige palette “Naked 2” van Urban Decay. Je kan je wel inbeelden hoe blij ik was en dat ik deze palette al tal van keren gebruikt heb. Maar is hij nu zo geweldig als gezegd wordt?

Featured image

Heel erg lang dacht ik dat oogschaduw een not done was voor mij. Ik heb vrij grote ogen en elke keer wanneer een vriendin me overtuigde om toch eens wat op te doen, vond ik het spuuglelijk! Door andere blogs te lezen en Youtube te bekijken merkte ik al snel dat oogschaduw wel bij me gaat maar het gewoon op de juiste manier moet worden aangebracht met kwasten.

Nog nooit in men hele leven heb ik een palette gekocht omdat het altijd maar iets smerigs vond. Ik dacht dat alles direct door elkaar ging lopen en het uiteindelijk na enkele keren te gebruiken en volledige smosboel zou worden.

Dus je kan wel denken dat ik door deze twee feitjes een heel gemengd voorgevoel had bij het palette. Toch ben ik heel erg blij dat Glen deze me gegeven heeft, het heeft wel letterlijk en figuurlijk mijn ogen doen opengaan…

Naked 2

In dit palette zitten 12 bruin getinte kleuren en een borstel met twee uiteinden en 4 Eyeshadow Primers (0,75g). Wat me direct opviel is hoe mooi de verpakking is, zelf de doos vond ik zo mooi!

Featured image
Featured image

Hier heb je de kleuren in de volgorde van de palette:
Foxy / Half Baked / Booty Call / Chopper / Tease / Snakebite / Suspect / Pistol / Verve / YDK / Busted / Blackout

Ik vind elke kleur verrassend mooi en super goed gepigmenteerd. Je kan niet geloven hoe gemakkelijk, zelf ik (De Dummie!), het vind om het aan te brengen, uit te blenden,… Het is een palette waar je veel kanten mee op kunt gaan maar mijn favorieten die ik elke keer wel gebruik zijn: Chopper, Snakebite, Suspect en Busted.

Featured image

Het penseel die er bij zat verdiend als het aan mij ligt ook een dikke pluim! Ik gebruik hem op dit moment bijna elke keer wanneer ik het palette boven haal dus dat deze er bij zit vind ik zeker een meerwaarde. De Eyeshadow primers heb ik tot nu toe nog niet gebruikt omdat ik er wel wat zuinig mee wil zijn. Momenteel gebruik color tattoo van maybelline als primer.

Featured image

Wat kan ik hier meer over zeggen? JA, hij is zo geweldig als gezegd wordt! En hij heeft voor mij heel veel deuren doen opengaan. Of ik deze ooit terug zou kopen? JA! Hij is niet goedkoop, maar ik vind het hem zeker waard! Mijn vriend kocht het palette na heel lang zoeken op BeautyBay het palette kost 48,80 euro.

Wat is jullie favoriet van Urban Decay? Wat is jullie favoriete Palette?

Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Urban Decay: Naked 2

Geef een reactie

