The Body Shop: Blueberry Shower Gel

Elke keer wanneer ik een Body Shop kruis, loop ik gegarandeerd hun winkel binnen opzoek naar iets nieuws! Enkele weken geleden liet ik me helemaal overtuigen door de shower Gel van hun Blueberry lijn!

The Body Shop zijn Body Butters zijn al meer dan 20 jaar het populairst. Om dit te vieren kwam er een Special Edition uit genaamd “Blueberry”. Van deze lijn is er een Butter, Body Lotion, Body Scrub, Lip Butter, Shower Gel en een Sponge verkrijgbaar!

Featured image

Aangezien ik met een overvloed aan verzorgingsproducten zit, koos ik ervoor enkel de Shower Gel met me mee te nemen. En wat was dit een goede keuze van me! De Blueberry shower Gel ruikt heerlijk naar (wat denk je zelf) blauwe bosbessen daarnaast beschrijf ik hem graag als fris en zoet. Hij ruikt niet alleen verschrikkelijk lekker maar is ook nog eens heerlijk voor men huid. Een pluspunt bij deze Shower Gel is ongetwijfeld dat je de geur van blauwe bosbessen na het wassen nog ruikt!

Featured image

Voor mij is dit mijn lievelings Shower Gel op dit moment, ik vind hem zelf zo heerlijk! De Shower Gel van The Body Shop kost 7,00 euro hiervoor krijg je een fles van 250 ml en vergeet niet het zijn nu ook solden bij The Body Shop 😉 .

Wat is jullie favoriete Shower Gel op dit moment? Wat is jullie favoriete product van The Body Shop? 
Liefs,
Evelien

Volg jij me al op Bloglovin?

8 gedachtes over “The Body Shop: Blueberry Shower Gel

Geef een reactie

