Mijn vooruitzichten 2015

Een nieuw jaar brengt veel met zich mee. Het afsluiten van het voorbije jaar, nieuwe voornemens en vooral nieuwe vooruitzichten! Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn vooruitzichten in 2015.

Londen 

Ik wil al weken mijn koffer pakken! Maar het is bijna zover, op 8 januari vertrekken we naar Londen! Dit is een geweldig idee van mijn vriend om er even eens tussen uit te zijn en natuurlijk om te vieren dat we dan 1 jaar samen zijn! Details en meer zullen jullie binnen enkele dagen krijgen 😉 !

Featured image

Studeren x2 

Na Londen heb ik besloten dat ik eindelijk eens terug ga beginnen studeren. Ik heb het al eerder gezegd dat ik me aan heb gemeld bij de examencommissie om zo mijn middelbaarddiploma te bemachtigen en te kunnen verder studeren. Wel na Londen is het zover!

Bloggen

Natuurlijk ga ik mijn best doen om te blijven bloggen. Ik ben me er bewust van dat wanneer ik ga werken en studeren het heel krap zal worden maar ik wil het bloggen absoluut niet laten voor wat het is. Ik vind het echt veel te leuk! En als mijn blog blijft groeien zoals hij nu doet mag ik er van mijn vriend een klein beetje in investeren om de website nog wat mooier te maken.

Huis afwerken

Nu we 6 maand in ons eigen stulpje zitten en er terug super veel spullen bij hebben, hebben we besloten dat we een paar aanpassingen aan onze living/eetkamer gaan doen. Ik vind namelijk onze living heel erg gezellig maar onze eetkamer is net een lege toonzaal. Ik vind het er zo leeg en ongezellig! Dus ben ik al een tijdje creatief aan het denken hoe we dat probleem zouden kunnen oplossen. Gisteren werd uiteindelijk al de eerste stap gezet, natuurlijk richting Ikea ;)!

Werken

Ik heb het al eerder gezegd, ik ben nu een tijdje opzoek naar werk en wil dolgraag werken… maar vind helemaal niks! Toch blijf ik in 2015 verder zoeken.

Excellence 

Ik me echt weken moeten inhouden om hier niet over te schrijven en ben er zelf heel erg blij mee! Enkele weken/maanden werd ik gecontacteerd door het bedrijf Excellence met de vraag of ik hun team wou versterken. Excellence is een bedrijf die juwelen verkoopt op zo’n juwelenavonden zoals we allemaal al eens gehoord hebben over Tupperware. Toen ik de catalogus eindelijk gezien had, was ik razend enthousiast! En zo werd ik dus consulente bij Excellence juwelen! Ik ga hier waarschijnlijk nog een heleboel over zeggen en enkele dingen mee doen (denk aan winacties) maar dat zien we dan nog wel! Maar voor wie graag juwelen draagt/koopt (WinkWink) kan je altijd eens kijken op de online catalogus .

Featured image

Dit waren mijn vooruitzichten. Natuurlijk zullen er wanneer ik het jaar 2015 volledig ben ingestapt nog een heleboel bijkomen! En jullie zullen vast op de eerste rij zitten bij al deze gebeurtenissen!

Wat zijn jullie vooruitzichten in 2015?
Liefs,
Evelien

volg jij me al op Bloglovin?

13 gedachtes over “Mijn vooruitzichten 2015

Geef een reactie

