Spam je Blog het nieuwe jaar in!

Eerst envooral: Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Ik wens iedereen een heel fijn nieuwjaar toe, waarin al je dromen mogen uitkomen!


Featured image
Om dit nieuwe jaar een spetterende start te geven, heb ik besloten dat vandaag iedereen reclame mag maken voor zijn/haar blog! Laat je helemaal gaan, vertel over wat jouw blog gaat en waarom we zeker een kijkje moeten komen nemen! Vergeet geen link bij te voegen.

Voor één keer mag je je helemaal laten gaan, geniet er van!

Featured image

Maak er nog een fijne dag van!
Liefs,
Evelien

Volg jij Veelien al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Spam je Blog het nieuwe jaar in!

  1. Hoi,
    Super dat we onze blog hier mogen “spammen” – ik vond je blog ook via zo’n “spam-moment” πŸ™‚

    Ik ben Josephine, ben 27 jaar en woon in Antwerpen. Ik speel piano en lees en schrijf Γ©norm graag. En ben ook graag creatief bezig!

    Mijn blog kan je vinden op:
    http://www.josephinesstories.be

    Van harte welkom om een kijkje te komen nemen! πŸ™‚

    Ik schrijf over de dingen die ik leuk vind; over gezond (fysiek & mentaal) in het leven staan, DIY projecten omdat ik graag creatief bezig ben, over kleine & grote dingen in het leven,… En hoe ik er stilaan weer bovenop tracht te komen.. πŸ™‚ – kort & bondig: over dingen die me gelukkig maken!

    Op facebook kan je me hier vinden:
    https://www.facebook.com/pages/Josephines-Stories/1599284123633503?ref=aymt_homepage_panel

    Groetjes, Josephine.

    Like

Geef een reactie

