Want brengt 2015…

Zoals ik eerder gezegd heb, ga ik tijdens de feestdagen geen reviews of dergelijke schrijven. Ik geloof dat de meeste onder jullie het heel erg druk hebben en wel iets luchtiger kunnen gebruiken.

Met nog maar enkele uren te gaan voor we samen het nieuwe jaar instappen ben ik heel erg benieuwd naar wat jullie van mij nog willen zien in 2015. Ik heb al eerder vermeld dat ik enorm hou van interactie en feedback. Ook al zijn onder jullie een paar ”wild vreemden”, ik geef evenveel om jouw punten dan om iemand elders de zijne.

Featured image

Dus leef je maar lekker uit! Ik ben alvast verschrikkelijk benieuwd naar wat er uit de bus zal komen en ik beloof elk puntje zeker en vast onder de loep te nemen.

Ik wens jullie alvast een onvergetelijke avond/nacht en natuurlijk een Gelukkig Nieuwjaar!

-Wat wil jij zien op Veelien in 2015 (rijmt) of wat kan beter op Veelien?
Tot volgend jaar!
Liefs,
Evelien

Volg jij Veelien al op Bloglovin?

4 gedachtes over “Want brengt 2015…

Geef een reactie

