Dr Van Der Hoog: Charming Chocolate gezichts-masker

Toen ik en mijn vriend afgelopen weekend in de Action aan het rondsnuffelen waren, zag mijn vriend het chocolade masker liggen van DR Van Der Hoog. Aangezien we wel houden van een gezichtsmasker, namen we er twee mee!

Verpakking

Het Chocolade masker zit verpakt in een kartonnen omhulsel. Het masker zou ” Euforiserend en revitaliserend ” zijn. Aangezien er in dit chocolade-masker maar 10 ml zit, is dit voor ÊÊn gebruik. Verder staat ook een duidelijke omschrijving over hoe je het masker moet aanbrengen: Op een gereinigde huid, rijkelijk aanbrengen en hierna 10-15 min genieten.

Featured image
Featured image

Ondervindingen

Ik testte het masker samen met mijn vriend uit. Bij het aansmeren rook ik al snel een chemische geur! De geur van het masker ruikt in de verte een beetje naar chocolade maar vooral chemisch en vies. Toen we het masker volledig aangebracht hadden, ervaarde we beiden een onaangenaam gevoel aan onze neus; het was alsof onze neusharen volledig werden weggebrand, PIJNLIJK! Even later trok dat gelukkig weg! Mijn huid begon ook branderig aan te voelen, terwijl ik hier normaal helemaal geen last van heb. Mijn vriend had dan weer een ongelooflijke jeuk! Genieten van het masker hebben we dus helaas niet gedaan.

15 min later, was het inmiddels tijd om het masker er af te wassen. Dit ging prima! Bij het eindresultaat heb ik toch wel gemengde gevoelens… Mijn huid tintelt (onprettig) nog wat na en voelt op sommige plaatsen droog aan. Mijn vriend vindt dat zijn gezicht zacht en onvettig aanvoelt.

Featured image

Besluit

Ik ben vrij teleurgesteld in dit masker. Het was onaangenaam om deze op te hebben door de geur en irritaties die ik had en stel mij hier ook wel enkele vragen bij (bv; als het al brand in onze neus, wat doet dit dan met je huid?). Maar als ik nog een masker tegen kom van Van Der Hoog wil ik deze zeker wel nog eens testen.

Dit DR Van Der Hoog masker is te koop in de Action en kost 1,78 euro.

Hebben jullie ervaring met de DR Van Der Hoog maskers? Wat is jullie lievelingsmasker?

Liefs,
Evelien

14 gedachtes over “Dr Van Der Hoog: Charming Chocolate gezichts-masker

  1. Jammer dat het voor jou tegen viel deze masker!!! đŸ˜Ļ … Een masker hoort fijn te zijn en niet pijnlijk op je gezicht… Ik heb geen favoriete maskers aangezien ik niet van houd om maskers op mijn gezicht te doen… 😛 ieder mens is anders hÊ ? 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Ik kan mij precies herinneren dat ik dit ooit wel eens gebruikt heb maar vraag mij niet hoe dat was.. Voor de rest vind ik dit merk wel fijn (buiten dan weer die algen maskers in poedervorm.. Die stinken, vind ik :p)

    Like

Geef een reactie

