Blush: Mac Fun Ending

Helemaal gek ben ik van blushes. Elke dag gebruik ik er wel eentje, maar mijn favoriet blijft toch de “Fun Ending” van MAC!

Featured image

De kleur van Fun Ending wordt omschreven als een “Soft neutral peach” en is een blush van de limited edition’s van MAC. Ik hou zo van de kleur omdat hij heel subtiel en natuurlijk overkomt. Je moet helemaal niet veel gebruiken om een heel erg mooi resultaat te bereiken.

Featured image
Featured image

De blushes van MAC kosten 22,00 euro, wat niet weinig is. Maar ik vind het zijn geld zeker en vast waard! Deze blush blijft een hele dag mooi zitten, is gemakkelijk aan te brengen en heel erg zuinig in gebruik. Zo zuinig dat je al snel te veel zou nemen, maar laten we eerlijk zijn is dat nu een nadeel?

Wat is jullie favoriete blush? Hebben jullie blushes van MAC?
Liefs,
Evelien

6 gedachtes over “Blush: Mac Fun Ending

Geef een reactie

