Persoonlijk: 2014, een jaar vol veranderingen.

Eerst en vooral, een fijne kerst iedereen! 2014 was voor mij een jaar vol met verassingen en liefde, vandaag zet ik voor jullie mijn hoogtepunten op een rijtje.

Liefde

Op vlak van liefde ging alles als een stoomtrein! Toen ik Glen ontmoette ging alles van in het begin als een sprookje. Alles ging goed en al snel kwam hij bij me inwonen. Ik heb in 2014 niet enkel de liefde van men leven ontmoet maar ook mijn beste vriend. Samen hebben we zoveel hoogtepunten gehad maar รฉรฉntje dat ik nooit zal vergeten is ons eerste city tripje naar Brugge.

Featured image

Vriendschap

Ik was eerst een losbol, ik feestte graag en veel. Maar toen ik Glen leerde kennen die 4 jaar ouder is dan mij en werkte, werd ik een pak rustiger en volwassener. Sommige mensen konden hier jammer genoeg niet mee overweg. Ik vind het nog steeds een spijtige zaak dat mensen zoals deze je geen geluk en vooruitgang gunnen. Naast dit heb ik ook een pak andere vrienden leren kennen die het woord “vriend” een heel andere betekenis geven.

Verhuizen

Al vrij snel besloten we om te gaan samenwonen. Nog voor we iets gevonden hadden stond het hele huis van mijn oma al vol met spullen en verhuisdozen. Uiteindelijk vonden we per toeval een huis, enkele meters verder van mijn oma. Op 30 juni was het zover, verhuizen! We beleefden een zware tijd, maar als ik er op terug denk was het het allemaal zeker waard!

Featured image

Oscar en Noor

Wie mijn Instagram in de gaten houdt, weet dat ik verzot ben op mijn diertjes. Oscar en Noor zijn als kinderen voor mij en ik zou ze voor geen geld van de wereld meer kunnen missen!

Featured image

Mezelf

Een jaar vol veranderingen dus. Mijn leven is niet alleen heel erg hard veranderd, ook ikzelf ben een pak veranderd! Zoals ik al eerder zei, ik was een losbol, hield van feesten en nam de dag zoals die kwam. Zonder me verantwoordelijk te hoeven voelen voor iets of iemand. Dit is helemaal veranderd! Ik ben volwassener geworden met heel veel verantwoordelijkheid. Feesten staat ook niet echt meer in mijn agenda. Niet omdat ik plots een vriend heb, maar omdat ik me niet meer amuseer. Ik geniet er wel nog van om thuis gezellig met vrienden iets te drinken en wat bij te praten maar het feestbeest in mij heeft mezelf zeker en vast verlaten. Ook mijn interesses zijn heel hard veranderd! Wanneer ik mensen die ik al een redelijke tijd ken vertel dat ik een blog heb, schrikken ze heel hard! Ik was nooit het meisje die uren voor de spiegel stond en bezig was met welke kleren ik aanmoest en dat is duidelijk รฉรฉn van mijn grootste veranderingen.

Featured image

Bloggen

Natuurlijk mag ik bloggen niet vergeten! Ik ben heel blij dat ik deze blog heb aangemaakt! Ik geniet ervan en doe het met veel plezier!

Zoals je kan lezen, een jaar vol veranderingen, ik weet niet of 2015 dit nog kan overtreffen… Maar dat zien we dan wel weer!

Wat zijn jullie hoogtepunten van 2014?
Liefs,
Evelien

12 gedachtes over “Persoonlijk: 2014, een jaar vol veranderingen.

  1. wat erg om zo je hoogtepunten te lezen!!! ๐Ÿ™‚ En wat gaaf dat je met je vriend samenwoont!! ๐Ÿ™‚ Leuk hoor!! pff ik ken het wel .. sommige mensen je niet gunnen een lieve vriend… Ik had dat ook in het begin van mijn relatie… Ik snap ze niet! Maar ieder verdient toch een vriend ? … EN OMG je huisdieren! โค
    Zijn echt super schattig!!! Crap haha ik denk dat ik je nog niet volg op instagram.. Maar dat ga ik nu doen!! ๐Ÿ™‚ xx fijne feestdagen!!! ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

