CHRISTMAS TAG

Heel lang heb ik nagedacht over wat ik zou gaan schrijven op deze mooie feestdagen. Ik ga het niet hebben over make-up of verzorgingsproducten omdat ik het zelf niet zo goed vind passen. Het is een hele drukke periode dus laten we het hebben over losse, leuke dingen!

Deze tag heb ik al zoveel voorbij zien flitsen en ik vind hem heel erg leuk! Dus daarom besliste ik deze ook maar even te doen.

large (4)

Wat is je favoriete kerstliedje?

Als ik aan kerst en een liedje denk, denk ik automatishe aan Mariah Carey met haar super bekend nummer All I Want For Christmas Is You, ook toen het nummer in een nieuw jasje werd gestoken samen met Justin Bieber was ik meteen fan!

Wat is je favoriete film?

Dan kies ik voor Love Actually! De films die elk jaar steen vast op tv komen kan ik echt niet meer horen of zien 😉

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Een gezellige en liefdevolle kerst. Aangezien ik al lang geen contact meer heb met de meeste mensen uit mijn familie was kerst nooit zo leuk. Dit jaar vier ik het samen met mijn vriend zijn familie.

large (1)

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Bruine smokey eyes, een roze blush en rode lipstick!

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Een feestelijke jurk, of in ieder geval geen broek!

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Aangezien ik het heel snel koud heb probeer ik zoveel mogelijk binnen te blijven bij deze koude winterdagen, geef mij maar een lekker warm fleece deken en een chocomelk!

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Vol met lekkere hapjes, drankjes! Een avond waar gezelligheid, liefde en vriendschap centraal staat. Maar ook een kerstboom die heerlijk versierd is en natuurlijk de kadootjes die samen worden uitgepakt.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Op kerstavond gaan we naar mijn schoonouders en komt zijn hele familie samen. Op kerstdag doen we het wat rustiger aan en vieren we met ons tweetjes thuis lekker verder.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Ik wou dolgraag een echte maar met een hond en kat is dit niet echt een goed plan. Vandaar hebben we een valse gekocht!

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Dit jaar hebben we voor zilver en goude ballen gekozen en hangen er sterretjes in.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Ik hou echt van hapjes!

Ik spring heel laat op deze trein, aangezien dat het vanavond al kerstavond is. Als je deze tag nog wil overnemen of zelf gewoon wat kwijt wilt, doe vooral! Ik wens iedereen een geweldige kerstavond, geniet er allemaal lekker van! En vooral smakelijk ;).

large (3)

Wat gaan jullie doen vanavond?

MERRY CHRISTMAS!
Liefs,
Evelien
xxx

11 gedachtes over “CHRISTMAS TAG

Geef een reactie

