2x Maybelline Color Tattoo

Je kan ze gebruiken als eyeshadow base, oogschaduw en eyeliner. Jawel ik heb het over de Color Tattoo van Maybelline! Bijna elke dag gebruik ik er ééntje en daarom schrijf ik vandaag ook over twee kleuren, “Pink Gold” en “On And On Bronze”.

Het feit alleen al dat ik ik elke dag een color tattoo gebruik, verklapt al veel… Ja ik ben fan! Het idee achter de Color Tattoo’s is dat ze zeer langhoudende oogschaduws zijn met een gel-achtige substantie. Ze zijn heel gemakkelijk aan te brengen (met zowel je vingers als borstels) en laten zich heel makkelijk uitwerken. Als ze droog zijn, gaan ze geen kant meer op! Een enorm groot pluspunt als je het mij vraagt!

Featured image

Toch gaat mijn grote voorkeur nog steeds naar de bruine “On And On Bronze”, ik was er jaren van overtuigd dat oogschaduw een not done was voor mij. Maar door het kopen van deze heb ik ingezien dat dit alles behalve waar is. Ik vind het een subtiel en eenvoudig kleurtje, ideaal voor een ”gewone” dag of wanneer je niet zoveel tijd hebt. De roze “Pink Gold” kocht ik hierna en de werking is net het zelfde maar de kleur is nog iets subtieler vind ik zelf.

Featured image

Het is wel duidelijk dat ik een enorm grote fan ben. Het doet wat het moet doen, is gemakkelijk aan te brengen en blijft een volledige dag zitten. De Color Tattoo’s vind je in verschillende winkels o.a. de Kruidvat, er bestaan nog een heleboel andere kleuren en kosten 9,99 euro/stuk.

Zijn jullie gekend met de Color Tattoo van Maybelline? 
Liefs,
Evelien

6 gedachtes over “2x Maybelline Color Tattoo

  1. Een vriendin van mij heeft ook een colour tattoo van Maybelline, maar zij gebruikt hem niet zo vaak, ze is er niet heel enthousiast over. Maar als ik nu zo je review lees, wordt ik wel een beetje verleid om één van die twee prachtige bruine tinten te kopen, wat zijn ze mooi! Super gepigmenteerd, en fijn ook dat ze zo goed blijven zitten. Liefs

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

