Review: Le Blanc de Chanel

We kunnen het niet onder stoelen of banken steken, Chanel heeft echt hele goede producten. Toch wordt er aan sommige producten niet veel aandacht gegeven, neem nu “Le Blanc de Chanel”, waar ik vandaag heel graag een review over schrijf.

Le Blanc de Chanel, een prachtige en vooral chique naam vind ikzelf en wordt omschreven als een “multi-use illuminating base”. Het is een primer zoals je ze niet vaak tegenkomt: het is de perfecte basis voor onder je foundation en maakt daarbij je “naakte” huid ook veel mooier. Bij vele primers zie je pas resultaat als je een foundation hebt aangebracht maar bij Le Blanc de Chanel zie je onmiddellijk het verschil. Bij het aanbrengen lijken je poriën veel kleiner, oneffenheden lijken minder erg en hij verhelderd direct de huid met een subtiele gloed.

Featured image

Het flesje van Le Blanc de Chanel is in mat glas met een zwarte, ronde dop. Ik heb gelezen dat er vroeger geen dop op het flesje zat, maar die is er nu wel! In het flesje zit 30 ml. Le Blanc de Chanel is ook qua textuur verschillend met vele primers, het is geen stevige massa maar toch dikker dan water.

Featured imageFeatured image

Le Blanc de Chanel is wit, maar dit vind je niet terug als je het in de huid masseert. Hij wordt transparant en creëert een natuurlijke glow waar we allemaal van dromen. Hiernaast werkt hij nog eens hydraterend.

Conclusie: Ik ben echt heel erg tevreden met deze primer. Hij werkt heel erg zuinig en is echt goed voor mijn huid. ondanks de prijs zou ik hem toch nogmaals aanschaffen.

Le Blanc de Chanel vind je in de betere parfumerie zaken en kost 42,95.

Wat is jullie favoriet van Chanel? En welke primer gebruiken jullie?

Liefs,
Evelien

27 gedachtes over “Review: Le Blanc de Chanel

  1. Wat een mooi product! Ik heb zelf 3 jaar geleden een chanel blush aangeschaft. Doordat de blush een keer uit me hand glipte is ie de blush wel gebroken maar nog steeds bruikbaar! Gebruik ‘m dagelijks dus doe er ontzettend lang mee! Het is echt de mooiste blush die ik heb!!

    Like

Geef een reactie

