Review: MAC Party Line

Wie de lipsticks van mac nog niet kent, leeft vast in een grot! Ze zijn razend populair en ik denk dat iedereen er wel ééntje op zijn wishlist heeft staan.Vandaag bespreek ik samen met jullie mijn favoriet genaamd “Party Line”. Dit was mijn eerste lipstick die ik kocht bij mac en nog steeds ben ik dol verliefd op de kleur.

Featured image
Featured image

Zoals je kan zien is dit geen splinternieuwe lipstick. Ik heb hem een hele tijd terug gekocht en toch al vaak gebruikt. Wanneer ik op stap ga, gebruik ik deze vaak samen met een potlood om extra effect te geven en de kleur langer te behouden, deze heet “Half-Red”.

Featured image
Links kan je de lipstick zien, rechts het potlood.

Featured imageFeatured image
Hier zie je voor en na. Ik vind dat mijn lippen voller lijken en misschien ben ik het, maar ik vind het echt een geweldig kleur! Het valt wel verschrikkelijk hard op (misschien vooral omdat ik vrij dikke lippen heb) maar dat vind ik net goed. Ook blijft hij heel goed zitten zonder potlood en is de lipstick heel gemakkelijk aan te brengen op je lippen.

Featured image
Hier zie je nog eens een volledige foto met de lipstick aan. Ik weet het, ik zie er verschrikkelijk moe uit!

Wat kan ik meer zeggen… Het is wel duidelijk dat ik meer dan tevreden ben over deze lipstick en zodra hij op is, ga ik waarschijnlijk razendsnel weer om een andere! Prijs kwaliteit vind ik deze ook wel goed. Deze lipstick kost 19,00 euro en het potlood 15,00 euro.

Zijn jullie fan van mac zijn lipsticks? En wat is jullie favoriet?

Liefs,
Evelien

24 gedachtes over “Review: MAC Party Line

Geef een reactie

