Review: Kiko Pearly Jeans

Laatst schreef ik een shoplog over mijn nieuwe aankopen vanuit Keulen, vandaag bespreek ik het lakje dat ik kocht bij Kiko genaamd Pearly Jeans.Featured image

Wat heeft Kiko vele lakjes! Omdat ik er nog nooit één van getest had, besloot ik om er ook maar eentje mee naar huis te nemen… Mijn vriend keek direct naar Pearly Jeans, dus koos ik deze. Ik vind het een geweldige kleur voor tijdens de eindejaarsperiode omwille van de vele glitters!

Featured image

Het lakje is heel gemakkelijk aan te brengen. Voor een optimaal resultaat moet je wel twee lagen aanbrengen. Eens aangebracht was ik verrassend blij met het resultaat! Het lakje is mooi egaal en de kleur komt (vind ik zelf) nog mooier uit als je deze op je nagels hebt.

Featured image

Ook vind ik het belangrijk dat nagellak toch een tijdje kan blijven zitten, niemand wil elke dag zijn nagels bijwerken! Ik liet dit lakje 7 dagen op mijn nagels zitten en ben over het algemeen heel blij met het resultaat! Het lakje is hier en daar helemaal afgeschilferd maar geef toe voor 3,90 euro mag het resultaat er wel zijn.

Ik ben er zeker van dat ik bij mijn volgend bezoek aan Kiko nog enkele lakjes mee zal nemen naar huis!

Wat vinden jullie van dit lakje? En hebben jullie zelf al ervaring met lakjes van het merk Kiko? 
Liefs,
Evelien

6 gedachtes over “Review: Kiko Pearly Jeans

Geef een reactie

