Kiko Nail Polish Remover

Vorig weekend ging ik samen met mijn vriend en schoonfamilie naar Duitsland om de kerstmarkten te bezichtigen, waar ik deze nagellak remover kocht. Ondertussen heb ik deze uitgetest en zet ik samen met jullie mijn bevindingen op een rij.

Verpakking

Op de verpakking staat dat deze remover gemaakt is uit aloe vera en bamboe extracten, in deze remover zit geen aceton (is een vloeistof die vaak wordt gebruikt als oplossingsmiddel). Ik heb deze gekocht voor 3,90 euro en bevat 125 ml.

Featured image

bevindingen

Toen ik de dop er afdraaide rook ik meteen een enorm sterke geur. Ik vind het misschien iets te overweldigend en kan moeilijk beschrijven hoe deze geur ruikt… Ook vind ik dat de opening heel erg groot is dus zet ik er telkens een watje op en draai ik deze vluchtig om. Ik moet toegeven, toen ik de dop opendeed was ik een klein beetje teleurgesteld. Maar dat verdween helemaal toen ik mijn nagellak verwijderde.
Nog nooit heb ik zo snel en volledig mijn nagellak verwijderd. Doordat dit een vrij sterk product is, gebruikte ik ook minder dan ik zou gebruiken bij mijn vorige remover.

Al bij al ben ik zeer tevreden over dit product, hij doet wat hij moet doen en doet dit goed, meer moet dat toch niet zijn?

Hebben jullie al een nagellak remover van Kiko uitgetest, zo ja wat zijn jullie bevindingen?

Liefs,
Evelien

4 gedachtes over “Kiko Nail Polish Remover

Geef een reactie

