Freeman’s Anti-Stress masker

Wat doe je op een luie zondag waarbij je helemaal niks te doen hebt? Jezelf in de watten leggen natuurlijk! Ikzelf hou verschrikkelijk hard van gezichtsmaskers en zo’n luie zondag biedt me de tijd om even te relaxen en extra aandacht te geven aan mijn gezicht.

Bij een bezoek aan de Kruidvat nam ik het anti-stress masker van Freeman mee, ik kan me vaag herinneren dat ik al eerder een gezichtsmasker gekocht had van hen en dat ik er wel vrij tevreden over was.

Eerste indruk

De verpakking is verschrikkelijk fel door zijn kleur en valt hierdoor ook meteen op.  Als ik ruik aan de tube moet ik toegeven dat het verschrikkelijk fris ruikt en dat ik ergens wel wat lavendel kan bespeuren de kleur van het gezichtsmasker is haast even fel als de verpakking zelf.

Featured image

Verpakking

Op de verpakking is enkel een uitleg te lezen in het Frans en Engels. Hierop staat dat er in het masker zeemineralen en zeezout zitten die verstopte poriën aanpakken en je huid verzorgd, ook zit er Bergamot en lavendel in die zorgen voor een gladde huid en een moment vol relaxatie.

Gemakkelijk; het masker is te gebruiken voor elk huidtype, ideaal voor een meidenavond of zoals ik deed het samen te gebruiken met je lief.
Leuk om weten; het product is niet getest op dieren.
Featured image

Gebruiken

Het gezichtsmasker is gemakkelijk aan te brengen op de huid, vermeid hierbij zeker contact met de ogen! Nadat ik het masker had aangebracht was het vrij snel droog ( 8-10 tal minuten). Hierna spoel je je gezichtsmasker af met warm water. Het gezichtsmasker ging zowel bij mij als mijn vriend verbazingwekkend goed en snel van het gezicht af!

Featured image
Resultaat

De huid van mijn vriend en ik voelen beiden verzorgd, gekalmeerd en onwijs zacht aan. Ik ben heel tevreden met het gezichtsmasker en gebruik het in de toekomst zeker nog een keer!

Dit en nog enkele andere gezichtsmaskers van Freeman zijn te koop bij Kruidvat, voor een tube van 150ml betaal je 3,99 euro.

Wat doen jullie op zondag om jezelf extra in de watten te leggen? 
Liefs
-Evelien

4 gedachtes over “Freeman’s Anti-Stress masker

  1. Freeman’s heeft altijd wel fijne en goede maskers. Ik vind het ook heerlijk als ik even tijd voor mezelf heb ook lekker een maskertje te doen. Ik las dat je net begonnen bent met bloggen, en wil je heel veel blog plezier en geluk toewensen!

    Like

Geef een reactie

