What’s In My Bag

Deze post gaat over iets dat iedere vrouw lief heeft en dagelijks de eer krijgt om overal mee naar toe te gaan, ik heb het niet over mijn hond maar over de handtas! Ik ga samen met jullie een kijkje nemen in de handtas die ik bijna dagelijks gebruik omdat deze niet al te groot is maar er toch heel veel in kan!

Ik heb deze handtas een tijdje geleden gekocht in Brantano en ik vind vooral de binnenkant er geweldig uitzien! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit echt in Brantano ga winkelen maar sinds ik deze handtas gekocht heb hou ik het toch in de gaten.

Featured image
Featured image

Wat ik altijd bij heb en zeker in deze tijd van het jaar is een paraplu, ik ben echt blij dat deze past in mijn handtas zo ben ik altijd voorbereid als de natuur beslist om het te laten regenen. Deze paraplu heb ik gekocht bij Peek en Coppenburg. Deze kocht ik voor een 5-6 euro.

Featured image

Ook ben ik gek van kleine spulletjes, ik vind het superhandig om hebben en om mee te nemen. Zo heb ik kleine zakdoekjes die denk ik normaal voor kindjes zijn, maar ik vond deze zooo schattig dat ik deze moest hebben. Deze zijn van Kleenex en ik heb geen idee wat ze kosten. Ik heb ze gehaald in de Makro. Ook heb ik altijd een klein spiegeltje en borsteltje mee.
Featured imageFeatured image

Wat er bij samenwonen natuurlijk ook hoort is een sleutel! Altijd handig om bij de hand te hebben ;). Ik moet zeggen ik ben er super slecht in en heb bij het buitengaan nog altijd de schrik of ik wel de deur vast gedaan heb.

Featured image

Ik heb ook vaak lipsticks in mijn handtas zitten, omdat het iets is dat ik er altijd vergeet uit te halen. Deze keer kwam ik twee lipsticks van MAC tegen die ik absoluut het einde vind! Het zijn de Lustre viva glam en Cremesheen Party Line waar ik waarschijnlijk later nog een review over zal schrijven.
Featured image

Een portemonnee is ook altijd handig! Ik heb een tijdje geleden deze gekocht in Torfs en vind hem echt geweldig! Ik kom heel vaak in Torfs omdat ik vrijwel altijd een paar schoenen vind. Ik kan niet meer zeggen hoeveel deze gekost heeft maar ik ben alleszins heel blij met de qualitate van Fiorelli.

Featured image
“Handtas” wil bij mij ook “lichte puinhoop” zeggen. Bij het leegmaken van deze vond ik mijn tickets van de Hunger Games marathon en een bijpassend bandje maar ook Oscar (mijn hond) zijn lege flesjes en vlooienpipetje. Waarom ik lege flesjes heb? We waren zijn boekje vergeten ;).

Featured image

Om verder te gaan op mijn liefde voor kleine dingen heb ik ook altijd een Dove Compressed bij. Ik vind het ideaal om mee te nemen aangezien het een klein flesje is maar er toch evenveel in zit als de grote flesjes en wees nou eerlijk niemand wil stinken!
Featured image

Wat ik ook altijd mee draag is kauwgom deze heb ik een hele tijd geleden gekregen op Studay in Antwerpen, ik vind hem heel fris smaken en dat heb ik wel graag aan een kauwgom!

Featured image

Dit is zowat alles wat ik altijd mee heb, wat hebben jullie altijd mee?

Liefs
-Evelien

8 gedachtes over “What’s In My Bag

Geef een reactie

