Not just another new blog

Hier is hij dan, mijn eerste bericht op mijn splinternieuwe blog!
Na wekenlang getwijfel of ik al dan niet een blog zou aanmaken durf ik het eindelijk aan!

Laten we van start gaan met mezelf even voor te stellen;
Ik ben Evelien, 19 jaar en woon samen met mijn vriend, hond en kat in Oost-Vlaanderen. Mensen die mij kennen weten dat ik geen uitdaging uit de weg zal gaan en vrijwel altijd zal zeggen waar het op staat. Ik ben er zeker van dat jullie mij beter zullen leren kennen naar mate er meer posts op deze blog verschijnen!

Over wat zal deze blog gaan? 
Aangezien ik nog niet zo heel lang samenwoon zal dit aan bod komen net zoals reviews over producten en make-up. Ik ben er van overtuigd dat er nog meer aan bod zal komen. Mijn website wordt momenteel ook nog uitgebreid.

Hopelijk heeft dit al een beeld gegeven over wie ik ben en wat ik juist ga doen.
Ik hoop jullie snel terug te zien!
Liefs
-Evelien

2 gedachtes over “Not just another new blog

Geef een reactie

